AnonymDiskusjon Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Jeg kuttet meg selv for noen dager siden og nå angrer jeg sykt mye !!! Hva vite jeg gjøre nå ?? Anonymous poster hash: 252c5...b25 1 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Skjønner ikke helt hva du spør om, ikke kutt deg igjen? 1 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Kontakt fastlegen din. Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Jeg kuttet meg selv for noen dager siden og nå angrer jeg sykt mye !!! Hva skal jeg gjøre nå ?? Anonymous poster hash: 252c5...b25 Om det var nokon dagar siden er det vel kanskje for det meste grodd igjenn nå? Om det var noko dypere kutt, gå til legen, sy og unngå for all del infeksjoner. For det tredje, ikkje gjere slik igjenn det er ikkje verdt det. Alle tanker om selvskading er ikkje på nokon måte verdt det, har selv stått ovenfor tanken om selvmord ein gang. Alt blir bedre om ein berre starter å tru litt på det sjølv. Håper dette var til hjelp 1 Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Invester i bombe-drakt, som du ikke klarer å kutte igjennom. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Gjort er gjort. Snakk med en profesjonell om det. 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Jeg kuttet meg selv for noen dager siden og nå angrer jeg sykt mye !!! Hva vite jeg gjøre nå ?? Anonymous poster hash: 252c5...b25 Prøv å tenke over hvorfor du gjorde det. Hva fikk deg til å kutte? Hvorfor kuttet du? Hva tenkte du å oppnå? Var det av type ytre smerte vondere enn indre? Jeg har ingen erfaring med dette selv altså, tilfelle noen lurte. Ikke kutt deg selv mer. Om du fortsetter vil du risikere å få enda flere arr, kan gå betennelser... Tenk når du skal gå i noe som viser området du kuttet? Er vel typisk armene. Jeg er enig med han over, som ber deg søke profesjonell hjelp. Det kan hjelpe å prate med noen om det, noen som er trenet i å prate. Det er mange situasjoner i livet hvor det kan være nyttig og fint. Og du: ikke gjør det mer. Neste gang du blir fristet, husk på hvordan du har det nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå