Gjest Slettet+513 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Del dine merkeligste drømmer her. Her er min. Min Drømm: Så ble jeg fortalt at opprinnelseslandet for planten Peppermynte var Atlantis. I tilegg til at muligens de bosniske pyramidene og områdene tilhørte denne kulturen. Fakta: peppermynte planten stammer fra middelshavsområdet Atlantis er noe mange mener har ligget i middelshavsområdene. Merkelig eller hva? Endret 15. november 2013 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Drømte at eg satt å åt ein rar sjokolade eg aldri hatte sitt før. månedar seinare... Kjenning i forsvaret gir meg nokre energi sjokolader han hadde liggande frå forsvaret, samme som i drømmen. Så der sitter eg og ete på den for så å stoppe opp og tenke "det var som pokker". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Drømte at eg satt å åt ein rar sjokolade eg aldri hatte sitt før. månedar seinare... Kjenning i forsvaret gir meg nokre energi sjokolader han hadde liggande frå forsvaret, samme som i drømmen. Så der sitter eg og ete på den for så å stoppe opp og tenke "det var som pokker". Så kult da. Sanndrømming Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Så kult da. Sanndrømming Synest det er litt creepy av og til. Spilte ein match i eit spill kjente meg igjenn i ein situasjon og av ein eller annan grunn visste eg kvar motstandaren var, akkurat som om eg såg på eit replay. Det høyrest heilt dumt ut, og var creepy som berre det. Endret 15. november 2013 av Reconzile Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 I natt drømte jeg at jeg fikk overta pappas formel1-bil, cruiset rundt i denne til skolen og hooket masse babes, men det var bare ett sete. Så istedet for å sippe over det dro jeg på landet og kjørte formel1 på landeveien på helt ny asfalt med ferske markeringsstriper og høyt gult korn så langt øyet kunne se. Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 I natt drømte jeg at jeg fikk overta pappas formel1-bil, cruiset rundt i denne til skolen og hooket masse babes, men det var bare ett sete. Så istedet for å sippe over det dro jeg på landet og kjørte formel1 på landeveien på helt ny asfalt med ferske markeringsstriper og høyt gult korn så langt øyet kunne se. Eg leste "pappas form1 BH" oh god... Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Jeg har drømt så mange forskjellige rare drømmer at jeg sannelig ikke husker de Den jeg husker best er da jeg sprengte en lastebil i fillebiter, og klatret opp ett fjell etter å ha sprengt den. Deretter stjal jeg bilen til min mor og kjørte ut på en øy sammen med en kompis og ble der, mens alle rundt meg var døde og verden var øde. Sikkert ikke den rareste drømmen min, men ihvert fall den jeg husker best etter alle disse drømmene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå