Cuneax Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Datainnbrudd i Irland får følger for nordmenn.96 000 norske kredittkort hacket Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Skrivefeil: Følg nye med --> Følg nøye med 2 Lenke til kommentar
hatlen Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Bare jeg som hater selskaper som absolutt skal beholde kortinformasjonen din? Jeg kan delevis se poenget der de har stadige trekk, men for enkeltbetaling? Uff.. 1 Lenke til kommentar
tthomassen Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Bare jeg som hater selskaper som absolutt skal beholde kortinformasjonen din? Jeg kan delevis se poenget der de har stadige trekk, men for enkeltbetaling? Uff.. Helt enig med deg på dette punktet. Men det står vel i vilkårene når man handler at dette kan bli lagret, og den trykker jo de fleste OK på uten å tenke 2 ganger over det. Handle med kredittkort! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Bitcoin Ikke akkurat et realistisk eller praktisk alternativ. 1 Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Hadde jeg brukt Coop Hotellkupp i det siste, hadde jeg bestilt nytt kort på flekken - isteden for å gå å vente på at noe plutselig skjer på kontoen. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Bare jeg som hater selskaper som absolutt skal beholde kortinformasjonen din? Jeg kan delevis se poenget der de har stadige trekk, men for enkeltbetaling? Uff.. Helt enig med deg på dette punktet. Men det står vel i vilkårene når man handler at dette kan bli lagret, og den trykker jo de fleste OK på uten å tenke 2 ganger over det. Handle med kredittkort! Saken omhandler kredittkort.. Lenke til kommentar
CompareKing Norge Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Har de informert de 96 000 kredittkort eiere? Er det noen krav for ubehag brakt av sikkerhetsbrudd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå