Ovidia2 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Iceprincess Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Lekert. Detaljen under "isen", får en til å studere mer 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Hei, Ovidia2. Som "kæll" har jeg sånn omtrentlig normalt utviklet (= underutviklet !) "skapblindhet", og ser bare det som står rett foran nesa ! Jeg trengte derfor noen sekunder på å se mer en krakkelert is, og etterhvert dukket en fager møy fram fra undersiden av isen ! Dette er kanskje "merging", sammensatt av to bilder, men er det ikke det, er det likevel et kreativt, vakkert og spennende bilde ! Det er flott at noen har ideer til å skape mer enn slike "rett fram"-bilder som jeg tar ! Vennlig hilsen Albert Andersson.. brukte 1 Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Et riktig flott og kreativt bilde Vakkert. Mvh Melvin 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 Hjertelig takk for de hyggelige tilbakemeldingene fra dere!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg