aagesp Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Ørkenlandskap Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Hei Aage, Dette var et uvanlig og fargerikt landskap. Interessante formasjoner og farger med god skarphet! Mvh, Jon Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Hei, Aagesp. Det er ikke opplyst hvor bildet er tatt, men det er slik jeg forestiller meg fjellområdene i Afghanistan, - et goldt og utilgjengelig landskap der en smal ferdselsvei slynger seg opp og ned dalsider, gjennom trange pass og enkelte åpne sletter ... . Slike landskap finnes vel flere steder i verden, og et sånt bilde gjør at man er takknemlig over å bo i et frodig land med stor variasjon i landskapstyper, og hvor alt er tilgjengelig i løpet av få timer, - selv med bil ! I Norge, og sikkert i mange andre land, sier vi ofte at vi er glade i naturen, og man kan undre om mennesker som bor i ugjestmilde områder i verden også "har det på samme måten" ! ? Et engasjerende bilde ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Fascinerende landskap. Mange detaljer og fargevariasjoner. Spennende å følge stien som kryper igjennom sanddynene, og la fantasien løpe. God dybde har du fått i bildet også Mvh Melvin Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hei igjen Aage, Just some thoughts: Jeg har kikket litt mer på dette bildet og fundert litt. Hva med å croppe bort litt av den øvre delen ab bildet hvor den lyse himmelen er og litt ned i fjellkammen som er i bakgrunnen også? Jeg synes himmelen kan virke litt forstyrrende på det som egentlig er blikkfanget her. Da sitter du igjen med en mer homogen (og dus) bakgrunn som vil være med på fremheve enda mer de flotte fagene og formene av disse sanddynene og det vil nok ikke berøre dybden i bildet heller. Mvh, Jon Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 16. november 2013 Forfatter Del Skrevet 16. november 2013 Hei Jon, jeg skal se på det. Du har muligens rett. Jeg skal legge ut The Manifold med mer bakgrunn som du ønsket tidligere, så får vi se om du synes det er bedre. Til de som lurer på hvor dette bildet er tatt, er det ikke langt fra Zabriskie Point i Death Valley Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg