fongogg Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Til ms norge Jeg er drit lei deres forsøk mot spam. Dere er fullstendig bak mål. jeg har nå gjort et lite forsøk, jeg opprettet 10 hotmail adresser og innen 10 minutter fikk jeg spam. Det er såvidt jeg vet kun en måte at det skulle la seg gjennomføre. Det er et HELVETES stort hint. Deres antispam prosjekt er full av piss. Er det rart at folk er forbanna på dere????? Lenke til kommentar
Aireal Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Prøv portalen.no Jeg har hatt epost adress der i et halvt år, ikke noe spam ennå. De lar deg faktisk ta ned epost via POP3. Dvs til Outlook eller andre epost programmer. Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 faktisk så virker antispammen deres til en viss grad. Den tar bort 80% av spammen jeg får på hotmailen min, og de siste 20% kan jeg nesten leve med Lenke til kommentar
Never Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 ang spam på hotmail... jeg har nå hatt en addresse der nå i ca et halvt år og ikke fått en eneste spam mail... ( men jeg har fått de jeg skal ha der...) :o får heller ikke spam mail hos min isp.. ( online.no ) Er forsiktig med hvor jeg legger igjen mailaddressene mine.. så at man får mye spammail har vel egentlig mye med hvor man legger igjen mail adressa si.. bruk sunn fornuft og være litt paranoid så blir alt så meget bedre ang spam i alle fall Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 fongogg dette er en av de innleggen e jeg skal ta vare på sammle på og lese opp for barna mine om noen år. Jeg har hatt 2 hotmail kontoer i ( telle) , snart 5 år. og ALDRI, ALDRI har det kommet en eneste spam mail. Men , jeg har en 3. mail som jeg har som "jentemail", den jeg gir til veninner etc, der får jeg spam innimellom, hvorfor? Fordi jenter er s¨ innihelvettes gode til og videresende kjedebrev etc men " hjelp denne neger ungen med mat", " pus trenger nytt sted og bo", " Try this, it realy works" og dere vet sikkert resten, så fongogg ta et tips, neste gang du sier på et forum at du oppretta 10mail kontoer et sted og sier du fikk spam der UTEN og oppgi mail adressa de til noen etc så lavære Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Dette forumet er for Harware og ikke software -- Feilpostet. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 jeg har nå gjort et lite forsøk, jeg opprettet 10 hotmail adresser og innen 10 minutter fikk jeg spam. Det er såvidt jeg vet kun en måte at det skulle la seg gjennomføre. Det er et sørens stort hint. Deres antispam prosjekt er full av piss. Er det rart at folk er forbanna på dere????? Du ser ut til og tro MS sender spam til kontoene dine? eller hva? Hotmail er utsatt for 24/7/365 bruteforcespamangrep og lager du en for enkel e-postadresse så kommer det fort inn masse spam. Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 gjorde nettopp en fin ting jeg nå. satte opp alle kontoene mine i MS Outlook, så er det sånn som det er med online.no mailen min at alt blir skanna for virus jippi hverken mer spam eller noen fler Virus. det bør vel kanskje flere tenke på. har 3 mail inbokser som jeg holder på med, alle sammen ligger på linje nedover i en kolone i outlook Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 *gidder ikke å lese hele tråden* -Men jeg ahr hatt hotmail lenge(1år ellerno) - ALDRI fått spam Bare så dere vet det! Lenke til kommentar
Aireal Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Du må først og fremst selv ta vare på email adressen din. Hvis du oppgir det rundt på internet, på news eller når du skal registrere deg på useriøse forum så må du renge med at du får masse spam tilsendt. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 jeg får lite spam på min hotmail konto, men alikevell bruker jeg Eudora mail (www.eudoramail.com). og der har jeg aldri fått spam. Lenke til kommentar
fongogg Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 Saken er den at disse addressene er ikke brukt et eneste sted. Jeg har verken svart, sendt eller kikket et eneste sted via de addressene. Den første spammen ankom nesten med en gang den ble opprettet. Så ergo er det bare noen ytterst få forklaringer til dette fenomenet...Bruteforce er en av de kanskje? Jeg har derimot et par andre mail addresser jeg bruker og der er det til den dag idag ikke kommet noe spam. En av de er faktisk 7 år gammel. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Til ms norgeJeg er drit lei deres forsøk mot spam. Dere er fullstendig bak mål. jeg har nå gjort et lite forsøk, jeg opprettet 10 hotmail adresser og innen 10 minutter fikk jeg spam. Det er såvidt jeg vet kun en måte at det skulle la seg gjennomføre. Det er et sørens stort hint. Deres antispam prosjekt er full av piss. Er det rart at folk er forbanna på dere????? Skal du stile noe til MS, så kan du jo forsøke å stile det til dem, og ikke her på forumet? Har MS noen forpliktelse til i det hele tatt å hjelpe deg med et spam-problem? Det er også noe som heter brute force spamming, dvs at spammerne regner med at det finnes en mail som er slik og slik. Dersom den ikke kommer i retur, så er det jo greit. Og, hvorfor ville MS ha hjulpet spammerne? Det er jo ikke i deres interesse i det hele tatt. (og forøvring har jeg ingen tilknytning til ms). Moderator er varslet. bfisk Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????". Stenges pga dårlig bruk av emnefeltet, har du en klage på en gratis tjeneste fra Microsoft så kan du enten ta konakt med Microsoft Norge eller bruke en annen tjeneste. Enkelt å grett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg