AfterGlow Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Vil bruke dem til å skrive ut flymotor-deler.Nå skal Rolls-Royce ta i bruk 3D-skrivere – til fly Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 So what? Hva had dette med HW å gjøre? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 So what? Hva had dette med HW å gjøre? 3D-printeren + software gjør det til noe IT-relatert. På samme måte som alle de andre artiklene om 3D-print av våpen. 1 Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 So what? Hva had dette med HW å gjøre? 3D-printeren + software gjør det til noe IT-relatert. På samme måte som alle de andre artiklene om 3D-print av våpen. CNC maskiner er også meget IT relatert, det er også styringssystemer i biler, fly, raketter... og alt annet som bruker PC. Men det betyr ikke at man skal nevne dette på en side der det ikke passer inn i generell tematikk. Nylig så jeg en video der ved hjelp av Oculus Rift, en slags fleshlight-simulator og selvfølgelig en programvare har noen japanere laget en sex-siulator. Men det betyr ikke at slike ting bør automatisk havne på HW.no Ditto 3d skrivere. Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 CNC maskiner er også meget IT relatert, det er også styringssystemer i biler, fly, raketter... og alt annet som bruker PC. Men det betyr ikke at man skal nevne dette på en side der det ikke passer inn i generell tematikk. Nylig så jeg en video der ved hjelp av Oculus Rift, en slags fleshlight-simulator og selvfølgelig en programvare har noen japanere laget en sex-siulator. Men det betyr ikke at slike ting bør automatisk havne på HW.no Ditto 3d skrivere. Jeg hadde klikket på en artikkel om den sexsimulatoren. 2 Lenke til kommentar
Holmgren Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 So what? Hva had dette med HW å gjøre? Jeg tror lesere av hardware.no og folk som liker 3D-printing har et stort overlapp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå