Serqevx Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Du kan vel heller slutte å kommentere alle små skrivefeil! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Du kan vel heller slutte å kommentere alle små skrivefeil!Ja, prøver å holde meg til de store. I lengden ser jeg på "30.000 og 3.000" som store skrivefeil. Dette har en viss betydning når man regner ut størrelsen på forumet i antall registrerte brukere. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Uansett er det ikke så interessant å se på størrelsen. Kvalitet teller vel så mye. Jepp, der vinner de fleste andre forum klart over hw.no, inkl bilforumet.net Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Forumet er forresten verdens 3. største phpBB-forum og verdens 47. største totalt. Det blir målt ut i fra antall poster, ikke brukere (Selv om det også står nevnt). Nå ble jeg nysgjerrig på hva som kan være verdens største forum Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Nå ble jeg nysgjerrig på hva som kan være verdens største forum http://www.big-boards.com/ Altså GameSpy sitt forum - med 11 483 291 poster Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Nå ble jeg nysgjerrig på hva som kan være verdens største forum http://www.big-boards.com/ Altså GameSpy sitt forum - med 11 483 291 poster oi, det var meget langt ned til andre plass :o sinnsykt: neverwinter nights forumet på bioware sine sider har 1.3millioner brukere Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Altså GameSpy sitt forum - med 11 483 291 poster Det må være det verste forumet også en typisk topic der kan være : Fernando : You heard about the new CS1.6 ? It sucks. Josef : Fernando : You heard about the new CS1.6 ? It sucks. Maria : Josef :Fernando : You heard about the new CS1.6 ? It sucks. 1337slayern00bkilla : Maria : Josef :Fernando : You heard about the new CS1.6 ? It sucks. etc etc fem-seks ganger til så sier en : STFU N00B STOP WHINING OMG!! også kommer 5 : Tror dere jeg overdriver besøk forumet og se selv Er selvsagt veldig bra ellers.... Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Uansett er det ikke så interessant å se på størrelsen. Kvalitet teller vel så mye. Jepp, der vinner de fleste andre forum klart over hw.no, inkl bilforumet.net Synes Hardware forumet er informativt jeg, selv om det kan være noen tåpelige poster her og der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå