Krishell Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 184 sider med medlemmer på dette forumet som ikke har sakt et eneste ord, Hvorfor kan man ikke slette de? Blir litt rart kalle det norges største forum ( tror jeg har hørt et sted at det er det), alle forum kan jo registrere medlemmer i hytt og pine og så bli størst. sier ikke at hw.no har gjort dette men syntes 184 sider med folk som ikke har skrevet et eneste svar/ laget en tråd er litt rart Lenke til kommentar
aschj Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Nå er det 482 sider med medlemmer som har sagt noe da. Dessuten tror jeg ikke man måler størrelsen på et forum i brukermassen alene. Dersom du ser en oversikt over alle threads som noen gang er laga her så finner du ut at dette er et enormt omfattende forum, ikke bare rent om data men om alt som fjærnt har noe med data å gjøre. Ethvert nytt spørsmål er nesten garantert svar innen 2 timer etter at det ble posta. forum.hardware.no fortjener tittelen så alt for mye. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Er det ikke slikt også at hvis man skal sette ut annonse så må man registrere seg på forumet? Isåfall er det sikkert det meste parten av de som ikke har sagt noe har gjort. Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg kom tilbake i vår/sommer etter å ha vært borte fra HW lenge, da var ALLE postene jeg hadde til da borte vekk...var sikkert bortimot 5-600 stk Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hmm ifjor sommer og andre ganger har eg mistet en del poster når hw.no har hatt "problemer" med serverne sine. Har mistet ca over 1000poster så kanskje de som bare hadde noen få poster mistet alle sine poster. Jaja shit_ happends Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 aschj var ikke slik at jeg ikke mente det var no stort forum, men sånn liten tankte kanskje. men kan nok stemme det du sier om anongser. aldri testet Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Blir litt rart kalle det norges største forum ( tror jeg har hørt et sted at det er det), alle forum kan jo registrere medlemmer i hytt og pine og så bli størst. Størrelsen baseres på antall innlegg og daglig aktivitet, ikke antall registrerte brukere. Selv om det også gir en viss pekepinn. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hva er poenget med å slette medlemmene da? De tar kanskje 2MB av databasen som sikkert er på langt over 1GB. Det må jo være lov å være medlem uten å skrive innlegg. Kanskje det er noen som har lyst å endre på noen instillinger, som f.eks skin og klokkeslett, og de har kanskje lyst å holde orden på nye innlegg som har blitt skrevet siden sist og slikt. Og kanskje det er folk som er veldig skjelden innom forumet? Da er det jo unødvendig at de må registrere seg på nytt når de virkelig trenger å skrive et innlegg. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg tror det totale antallet brukere tok noe sånt som 10MB diskplass. Altså er det ingen vits i å slette dem. Temaet er også tatt opp for bare en måned siden eller noe. Forumet er forresten verdens 3. største phpBB-forum og verdens 47. største totalt. Det blir målt ut i fra antall poster, ikke brukere (Selv om det også står nevnt). Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg tror det totale antallet brukere tok noe sånt som 10MB diskplass. Altså er det ingen vits i å slette dem. Temaet er også tatt opp for bare en måned siden eller noe. Forumet er forresten verdens 3. største phpBB-forum og verdens 47. største totalt. Det blir målt ut i fra antall poster, ikke brukere (Selv om det også står nevnt). Bare #47 totalt? Det må vi forbedre Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg registrerte meg med en annen konto enn denne for ca 1 år siden og var innom forumet og leste hver dag nesten. Men jeg deltok aldri i diskusjonene, fordi jeg har en tendens til å bli "forum-avhengig" av erfaring fra www.turmusic.no. Helt frem til i sommer var jeg en "stum" bruker, da sommerkonkurransen ble annonsert. Da hadde jeg glemt passordet og brukernavnet mitt, så jeg laga en ny konto. Jeg rakk ikke å være med i trekningen, men tenkte at det sikkert blir flere tilbud i fremtiden, og da er det greit å være en aktiv forumbruker til da. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Antallet brukere i databasen vår har ingenting å si på load elns, og utgjør dermed heller ikke et problem da bruker tabellen er liten. Når det kommer opp i hundre tusner eller millioner så blir det nok et annet spørsmål. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Antallet brukere i databasen vår har ingenting å si på load elns, og utgjør dermed heller ikke et problem da bruker tabellen er liten. Når det kommer opp i hundre tusner eller millioner så blir det nok et annet spørsmål. Duh - du tror ikke at du har litt for store forhåpninger nå eller? Millioner av brukere her på HW.no forumet - HAHA Lenke til kommentar
A|exander Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Man får svar på det aller meste her uten å skrive en eneste post, så jeg forstår godt at det er mange "stumme" brukere. Sikkert mange dobbelregistreringer og "dummy" kontoer Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Det er jo synd for dem som vil registrere seg, da, så er alle "kule" brukernavn tatt og er inaktive. Selv tror jeg aldri hardware kommer til å fjerne disse da de er for stolt over mengden brukere. Dette kommer de selvsagt til å kalle latterlig, å påstå at de ikke vil motbevise meg... Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg tror faktisk bilforumet.net er større en HW forumet. Ikke sikker men tror det. Er vel over 30 000 aktive brukere på www.bilforumet.net mener jeg Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Er dette faktisk et problem for folk? La nå de stakkars "0-posterne" få bli Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Er dette faktisk et problem for folk? Det er jo synd for dem som vil registrere seg, da, så er alle "kule" brukernavn tatt og er inaktive. Lenke til kommentar
pskard Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg tror faktisk bilforumet.net er større en HW forumet. Ikke sikker men tror det. Er vel over 30 000 aktive brukere på www.bilforumet.net mener jeg Bilforum.net: Members: 3,607, Threads: 17,094, Posts: 190,141 HW: Our users have posted a total of 1209966 articles We have 33409 registered users Uansett er det ikke så interessant å se på størrelsen. Kvalitet teller vel så mye. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hehe... Liten kommafeil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå