Jentungen2 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Ålesund by sett fra Aksla Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Dette var uyrolig bra bilde....imponerende. .. <3 Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 15. november 2013 Forfatter Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Tusen takk for kommentaren Jeanette Endret 15. november 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Fint motiv, men jeg er litt skeptisk til fargene - er det gjort noe bearbeiding av disse i etterhånd? Aagesp Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Likte bilde vldig godt. Klart og fine kontraste Kanskje litt lyste farger, men det er nok en smakssak. Hilsen Rune Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Hei, Anita. Veldig fin komposisjon, med utsyn over store deler av byen ! Bildet har god skarphet, og sollyset kaster skygger, men er ikke "hardt". Jeg tror jeg ville ha økt kontrast og fargemetning litt, men det er en smaksak ! Jeg hører med til dem som ikke har "falt for" HDR, - jeg synes at det ofte blir litt mye "turbo"-dynamikk ! Du har kanskje ikke "tatt det helt ut", men jeg kunne godt ha tenkt meg å se en versjon uten HDR ! Uansett, - du har presentert et flott bybilde ! Vennlig hilsen Albert Andersson. er der Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 15. november 2013 Forfatter Del Skrevet 15. november 2013 Fint motiv, men jeg er litt skeptisk til fargene - er det gjort noe bearbeiding av disse i etterhånd? Aagesp Hei og takk for tilbakemeldingen :-)Har ikke gjort noe individuelt med fargene som jeg kan huske, men dratt i spaken for clarity og saturation i LR5 :-) Fargene er derfor blitt sterke og en smule dramatiske sånn jeg ser det :-) Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 15. november 2013 Forfatter Del Skrevet 15. november 2013 Likte bilde vldig godt. Klart og fine kontraste Kanskje litt lyste farger, men det er nok en smakssak. Hilsen Rune .Takk for tilbakemeldingen Rune :-) Hadde ikke så sansen for HDR i starten, men har jo sett mye HDR bilder etter det og utrolig hva man venner seg til og etterhvert også begynner å like, hehe .. :-) Men en smaksak som du selv sier. Hilsen Anita Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 15. november 2013 Forfatter Del Skrevet 15. november 2013 Hei, Anita. Veldig fin komposisjon, med utsyn over store deler av byen ! Bildet har god skarphet, og sollyset kaster skygger, men er ikke "hardt". Jeg tror jeg ville ha økt kontrast og fargemetning litt, men det er en smaksak ! Jeg hører med til dem som ikke har "falt for" HDR, - jeg synes at det ofte blir litt mye "turbo"-dynamikk ! Du har kanskje ikke "tatt det helt ut", men jeg kunne godt ha tenkt meg å se en versjon uten HDR ! Uansett, - du har presentert et flott bybilde ! Vennlig hilsen Albert Andersson. er der Takk for din utfyllende tilbakemelding Albert :-) Setter pris på din tilstedeværelse her inne på forumet og at du vil bruke tid på bildet mitt :-) Som du sier en smaksak dette med HDR virkningen og jeg har nok ikke dratt den fullt ut. Tror jeg skal leke meg litt mer med dette bildet, så får jeg se om jeg legger ut noen flere versjoner eller ikke. Hilsen Anita Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Mange detaljer i dette. Fint bybilde. HDR? Mvh Melvin Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Obs, så svaret du har gitt angående HDR Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 15. november 2013 Forfatter Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Obs, så svaret du har gitt angående HDR Endret 15. november 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Kvalsvikfoto Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Stilig og flott bilde:-) Lenke til kommentar
GSB Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Hei Anita! Vi har funnet dette bildet og likte det veldig godt. Vi kunne tenke oss å bruke det som velkomstbilde på Ålesund lufthavn. Vil du ta kontakt med meg vedr. dette? [email protected] Lenke til kommentar
Plannine Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 (endret) Ålesund by sett fra Aksla Se bildet Flott bilde! Gratulerer! Ser at Atlanterhavsvegen Sjøstuer AS har tatt seg friheten å bruke det kommersielt på sine sider http://www.atlanterhavsveien.org/daytrips/ Regner med de har kompensert deg økonomisk siden de ikke har kreditert deg med navn noe sted. Endret 22. mai 2016 av Plannine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg