BirgerCaC Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Jeg skal bestille en rekke julegaver fra komplett i år og dermed så vurderer jeg hjemlevering i og med at dette var det billigste alternativet. Jeg har tre ordre på komplett og alle de er sendt med posten m faktura fra klarna. Nå vurderer jeg som sagt hjemlevering og hvordan er dette? Er det noen som har hatt hjemlevering fra komplett og er det noen som kan fortelle mg hvordan det er ved levering. Jeg må være hjemme har jeg oppfattet, og hvordan ellers foregår leverings prosessen? Og lønner det seg å bruke hjemlevering eller er det beste å bruke posten som er ca 200 kroner dyrere? Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Jeg fikk hjemlevering fra komplett da jeg kjøpte ny PC for et par måneder siden. Samme grunn som deg - det var billigst! Fikk da en melding på mobilen, dagen etter at at PCen var sendt fra komplett. Denne meldingen var fra tollpost om at de hadde en levering til meg, og inneholdt en lenke. Her kunne jeg velge hvilken dato som passet best for meg, og ca klokkelsett (var vel av tpyen 17-22, altså kveldstid). I mitt tilfelle endte jeg da opp med å få PCen samme kveld som meldingen ble sendt, da jeg valgte dette alternativet! Fungerte veldig bra, kom kjapt frem og levert på døren. Absolutt et godt alternativ! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 Jeg regner med at jeg kan få denne meldingen på E-post også slik som jeg kan med hentelapper Altså får en lenke via E-post eller SMS også krysser du av på dato og tid også kommer de med bilen den dagen og den tiden du valgte Får man da en kvittering eller lignende? Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Ja det får man, bestilte 2 stk 24 tommer skjermer+ en harddisk og tok hjemmelevering via tollpost, Eneste jeg syns var dumt var at noen måtte være heime mellom 08-16. Men ca 250 kr og en total vekt på 19 kg er ikke gale. Trur faktisk at jeg fekk både på E-post og SMS når pakkene var klare for levering. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 Får man kvittering av mannen som leverer? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Det eneste negative er at det er få plasser tollpost leverer kveldstid. Fikk akkuratt hjemlevering her og da var 08-13 eneste alternativ.. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 Ok, men det regner jeg med at går bra hvis jeg f eks bestiller en torsdag også får jeg mail Fredag også krysser jeg av på lørdag så regner jeg med att dette skal gå fint. Så lenge de leverer i helgen da og det regner jeg med at de gjør Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 tror ikke dem leverer i helgen mister. man-fre Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 Ja, ja. Da får jeg vell bare være klar en dag da, men jeg bor ganske sentralt til så jeg får håpe Lenke til kommentar
Exarq Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Ja, ja. Da får jeg vell bare være klar en dag da, men jeg bor ganske sentralt til så jeg får håpe Hei. Du kan se her hvilke postnummer Tollpost Globe har levering til på kveldstid (17-21) http://www.tollpost.no/nb/Documents/Produktark/Produkt_Tollpost%20Hjemlevering_5%200_ver2.pdf (side 2) Tollpost har utkjøringer mandag til fredag, ikke lørdager dessverre. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. november 2013 Forfatter Del Skrevet 15. november 2013 Tusen takk! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. november 2013 Forfatter Del Skrevet 15. november 2013 Ser ut til at de leverer kveldstid hos meg Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Ser ut til at de leverer kveldstid hos meg det er bare lekkkkkert Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. november 2013 Forfatter Del Skrevet 15. november 2013 Jepp, det er det Da er det bare til å bestille og jeg regner med at det hele skal gå bra Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Det er tydelig at Tollpost praktiserer ulike utkjøringsmuligheter selv innenfor sonene med utkjøring på kveldstid. To ganger har jeg benyttet hjemlevering, der begge forsendelser har ankommet den lokale terminalen tidlig på morningen på en hverdag, men Tollpost nekter å utføre leveringen før tidligst neste hverdag. Altså har begge forsendelsene ligget klar til utkjøring i 36 timer før de har blitt ekspedert. Dette gjelder Tollposts avdeling i Ålesund. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 Ok, men jeg regner nok med at alt skal gå bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå