Gå til innhold

Hjemlevering fra komplett

Anbefalte innlegg

Jeg skal bestille en rekke julegaver fra komplett i år og dermed så vurderer jeg hjemlevering i og med at dette var det billigste alternativet. Jeg har tre ordre på komplett og alle de er sendt med posten m faktura fra klarna. Nå vurderer jeg som sagt hjemlevering og hvordan er dette? Er det noen som har hatt hjemlevering fra komplett og er det noen som kan fortelle mg hvordan det er ved levering. Jeg må være hjemme har jeg oppfattet, og hvordan ellers foregår leverings prosessen? :)

Og lønner det seg å bruke hjemlevering eller er det beste å bruke posten som er ca 200 kroner dyrere? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk hjemlevering fra komplett da jeg kjøpte ny PC for et par måneder siden. Samme grunn som deg - det var billigst!

Fikk da en melding på mobilen, dagen etter at at PCen var sendt fra komplett. Denne meldingen var fra tollpost om at de hadde en levering til meg, og inneholdt en lenke. Her kunne jeg velge hvilken dato som passet best for meg, og ca klokkelsett (var vel av tpyen 17-22, altså kveldstid). I mitt tilfelle endte jeg da opp med å få PCen samme kveld som meldingen ble sendt, da jeg valgte dette alternativet! Fungerte veldig bra, kom kjapt frem og levert på døren.

Absolutt et godt alternativ!

Lenke til kommentar

Ja det får man, bestilte 2 stk 24 tommer skjermer+ en harddisk og tok hjemmelevering via tollpost, Eneste jeg syns var dumt var at noen måtte være heime mellom 08-16. Men ca 250 kr og en total vekt på 19 kg er ikke gale.

Trur faktisk at jeg fekk både på E-post og SMS når pakkene var klare for levering.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er tydelig at Tollpost praktiserer ulike utkjøringsmuligheter selv innenfor sonene med utkjøring på kveldstid. To ganger har jeg benyttet hjemlevering, der begge forsendelser har ankommet den lokale terminalen tidlig på morningen på en hverdag, men Tollpost nekter å utføre leveringen før tidligst neste hverdag. Altså har begge forsendelsene ligget klar til utkjøring i 36 timer før de har blitt ekspedert.

Dette gjelder Tollposts avdeling i Ålesund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...