fudimeister Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg har et problem med en WD 200 gb 8mb cache harddisk med MSi kt400 med nyeste bios. Jeg skal koble denne harddisken til Raid kontrolleren. Ok greit det Raid biosen finner harddisken ingen problem med det. Men når jeg kommer inn i windows og gjør et forsøk på å lage partion. Jeg har prøvd både med Partion magic 8 og windows sitt program. Jeg kjører Windows 2000 service pack4. For opp en melding at formateringen misslyktes. Når jeg setter harddisken i raiden på min andre maskin som har Abit Nf7-s-v2 kort då går alt fint, ingen problem klare å formatera og alt er helt topp. Jeg prøvde da å Formatere hden i Nfs7 kortet og satte hden i den andre maskinen med Msi kortet. Men det gikk ikke. For den klarte ikke å lese eller skrive, Fikk opp meldingen at Harddisken ikke er formatert, Noe jeg vet den er, siden jeg hadde kopiert filer fra den andre maskinen over til den. Jeg er sikker på at alle nøvendige drivere til raid i bios er lagt inn alt det skal være i orden. Msi kortet har kjørt 1 harddisk før bare det var 120 gb. Det var ikke problem, men med 200 gb var det.... HVA ER GALT??? :-? Vurderer å kjøpe et til Nfs7 kort!!!! Jeg har lagt inn Harddisken i biosen på raiden, på MSI kortet, ALT skal være fint. Venneligst svar, Hilsen: En person som er drittlei MSI.... Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Lag dos boot disk med PQ Magic og formater og partisjoner disken derfra. Har selv flere ganger hatt problemer med å partisjonere med Pq Magig i Windows, men når jeg har gjort operasjonene i Dos har det gått som smurt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå