medlem-318254 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Jeg har ikke prøvd det enna, laster fremdeles ned. Hva er din mening om spillet? http://tera.enmasse.com/ Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 tera er ganske greit det, gadd bare ikke fortsette på EU serverene og gadd ikke lvle en ny char på NA serverene Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Tera er et veldig vakkert MMORPG, og det er morsomt å spille så lenge du har noen å spille med, ikke like gøy solo, men det går greit det også. Skulle gjerne spilt det igjen, men jeg får ikke til å installere og supporten deres kan ikke hjelpe meg med problemet. 1 Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Det er et helt OK spill, men spillstøtte (skulle noe gå galt) er mer eller mindre ikke-eksisterende. Ville ikke spilt det solo da men, er opp til hver enkelt. Er også noe tidkrevende. Rift er nok et mye bedre spill, men er mer tradisjonelt. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Som Datasmurf sier er det et veldig vakkert spill. Combat systemet er herlig og det gjør grindingen litt gøyere. Det er alltid massevis av quests å gjøre, så man står aldri helt fast. Få deg noen å¨spille med, hvis ikke blir det nok kjedelig i lengden. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Heisann, combaten var så dårlig at jeg la det fra meg for min del. Lenke til kommentar
cove Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Ekstremt mange quests og flott grafikk + en svært dyp verden.Vanskelig å glemme med andre ord, og får deg til å drømme deg bortfør man sovner om natten. Garantert IKKE det dårligste MMORPG spillet.En av de bedre spillene jeg har spillt i den sjangren. Jeg gir det 9 av 10. Endret 16. november 2013 av cove 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå