van der Her Skrevet 14. november 2013 Rapporter Del Skrevet 14. november 2013 Hei,Jeg har fått i oppgave å kjøpe et headset i bursdagsgave til min nevø, og det må gjøres i butikk i morgen allerede. Headsetet skal brukes til TV-titting, og til PS3(snartPS4)-spilling. Det trenger ikke være noe avanserte greier, da det i utgangspunktet bare skal brukes til å skjerme de andre beboerne for TV-lyd. Headsetet må være trådløst, og helst også kunne brukes med ledning. Litt usikker på batterilevetid på sånne ting?Rimelig og solid!Setter stor pris på hjelpog forslag!! :-) Lenke til kommentar
van der Her Skrevet 14. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. november 2013 Hei, Jeg har fått i oppgave å kjøpe et headset i bursdagsgave til min nevø, og det må gjøres i butikk i morgen allerede. Headsetet skal brukes til TV-titting, og til PS3(snartPS4)-spilling. Det trenger ikke være noe avanserte greier, da det i utgangspunktet bare skal brukes til å skjerme de andre beboerne for TV-lyd. Headsetet må være trådløst, og helst også kunne brukes med ledning. Litt usikker på batterilevetid på sånne ting? Rimelig og solid! Setter stor pris på hjelpog forslag!! :-) Ingen?? :-( Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 14. november 2013 Rapporter Del Skrevet 14. november 2013 Budsjett? Lenke til kommentar
van der Her Skrevet 14. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. november 2013 Budsjett? 300-600 ca :-) ? Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 14. november 2013 Rapporter Del Skrevet 14. november 2013 300-600 ca :-) ? Jeg anbefaler deg å google litt. Du kommer til å få et helsikes dårlig headset for den prisen, men hvis du kan klare deg uten trådløs anbefaler jeg AKG K518. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå