van der Her Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Hei,Jeg har fått i oppgave å kjøpe et headset i bursdagsgave til min nevø, og det må gjøres i butikk i morgen allerede. Headsetet skal brukes til TV-titting, og til PS3(snartPS4)-spilling. Det trenger ikke være noe avanserte greier, da det i utgangspunktet bare skal brukes til å skjerme de andre beboerne for TV-lyd. Headsetet må være trådløst, og helst også kunne brukes med ledning. Litt usikker på batterilevetid på sånne ting?Rimelig og solid!Setter stor pris på hjelpog forslag!! :-) Lenke til kommentar
van der Her Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 Hei, Jeg har fått i oppgave å kjøpe et headset i bursdagsgave til min nevø, og det må gjøres i butikk i morgen allerede. Headsetet skal brukes til TV-titting, og til PS3(snartPS4)-spilling. Det trenger ikke være noe avanserte greier, da det i utgangspunktet bare skal brukes til å skjerme de andre beboerne for TV-lyd. Headsetet må være trådløst, og helst også kunne brukes med ledning. Litt usikker på batterilevetid på sånne ting? Rimelig og solid! Setter stor pris på hjelpog forslag!! :-) Ingen?? :-( Lenke til kommentar
van der Her Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 Budsjett? 300-600 ca :-) ? Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 300-600 ca :-) ? Jeg anbefaler deg å google litt. Du kommer til å få et helsikes dårlig headset for den prisen, men hvis du kan klare deg uten trådløs anbefaler jeg AKG K518. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå