Jannis-15 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Månen, litt nermere. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 Lastet også opp et bilde av månen hvor det er markert hvor dette nærbilde er. Ser jo litt andeledes ut når det er fullmåne da, men... Lenke til kommentar
john_petter Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Fantastiske bilder du viser oss,og dette er jo formidabelt i mine øyne :-) Du er også veldig flink til å fortelle litt om hva du gjør,og da skjønner man at ligger en god del jobb i et sånt foto. Fabelaktig! Lenke til kommentar
Kvalsvikfoto Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Magisk:-) Spennende bilde fra "langt der ute"..:-) Ser at du legger mye arbeid i dette,og det gir resultater... Hilsen Morten Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 Takker. Ja, det ligger litt jobb i disse bildene. Jeg tok faktisk hele månen i går i ca like høy kvalitet før skyene kom, men pga noen tekniske problemer måtte jeg restarte systemene et par ganger, og mistet oversikten over "hvor jeg egentlig var" på månen. Så etter å ha behandlet alle bildene og satt de sammen, så jeg at jeg manglet en liten bit av månen - typisk. Hadde blitt et nokså fint bilde selv i A3+ størrelse hadde jeg bare ikke bommet på ett bitte lite område... Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Hei, Jan Erik. Veldig bra, - på området astrofoto stiller du i en egen elitedivisjon, - til inspirasjon for mange av oss andre ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg