Jan Egil Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Opprydding Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Hei Jan Egil. Ja, her blir det nok ryddig i heimen Dette er nok en pedantisk liten meis, som tar en ting av gangen, og holder styr på hver eneste fjær. Morsomt, optimistisk bilde av en energisk fugl som sikkert gjør nødvendige forberedelser før egglegging. Et blinkskudd dette Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 Takk skal du ha, Lisbeth! Tror nok mange av oss kan ha noe å lære når det gjelder arbeidsmoral av disse. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Hei, Jan Egil.. Enig med Lisbeth, - blinkskudd ! Ekstra fint er det, med helt utbredde vinger i vifteform Jeg synes det er vanskelig å få slike bilder helt skarpe, men som oftest "holder" det ved normal betraktingsoppløsning, - som her. Fargene er fine, og bildet er meget severdig ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Utrolig lekkert..alt stemmer her Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Hei Jan Egil, WOW!! Kan bare si meg full enig med Lisbeth, Albet og Jan Erik. Et utrolig og fabelaktig BLINKSKUDD. Dra meg nå langsomt inn I fu'lekassa! Åssen i granskauen greide du det?! Helt nydelig fuglehus også. Skal tru at'n Solan ville likt det. Meget behagelig blanding av farger med en meis I en positur jeg knapt har sett før. Dette er ikke fra en "spøkegugl" Det er ramme alvor. :-) Håper det blir flere å se av dette slaget. Mvh, Jon Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 15. november 2013 Forfatter Del Skrevet 15. november 2013 Takk til Jon, Jan Erik og Albert for hyggelig kommentarer. Litt om teknikken bak bildet: Jeg brukte stativ og fjernutløser. Manuell innstilling av både fokus og lukkertid og raskeste hastighet på kameraet (High). Så var det bare å sette seg ned og vente på at leieboeren kom inn og ut av hjemmet sitt. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Lekkert og artig! Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Flott artig bilde. Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 15. november 2013 Forfatter Del Skrevet 15. november 2013 Takk til Laila og Kai Petter også! Lenke til kommentar
Shujah Malik Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Dette her ble kul bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg