Cpt.Miller Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Beste hadde vært om EA/DICE spør de som driver med kompetitivt spilling om forslag til endringer i spillet enn at public spillere som griner/sutrer mest skal få viljen sin. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Beste hadde vært om EA/DICE spør de som driver med kompetitivt spilling om forslag til endringer i spillet enn at public spillere som griner/sutrer mest skal få viljen sin. Endelig noen som har skjønt det, er nok flere også, men ikke så mange som har sagt det som jeg har sett. Se på BF4, om en måneds tid så er det noen som blir litt eid av ett våpen, så masse whine også nerfer de dritten ut av det. De fucka opp ett par koselige ting i BF3 også med masse, omgomg its op whine. De driter regelrett i folk som kan og vil holde liv i ett spill, tror neppe de har skjønt hvem som holder liv i spillet deres, men det er vel ikke formålet når formålet er ett nytt spill hvert år. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Først og fremst må spillet ha god BALANSE til eSport, så må det ha gode FEATURES som feks spectator mode, bra spectator UI, replays. Deretter må det ha en utvikler som støtter opp under eSport-satsningen, noe DICE ikke har gjort noe av hittil. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Buer fra GB i Bf2? BF2 8on8, det var tider det Men ingenting som slår BF2 12on12! Buer jo.. Tviler på at BF4 blir "sånn som i gamle dager" - med hardware og hele pakka. Folket vil ha kjapp action og da utgår sånne ting fort. Tipper det blir 5v5 i en eller annen variant som "tar av" en liten stund også er det slutt.. Forøvrig enig ang 12on12 - men ikke særlig "eSport-vennlig".. :-\ (Cappadocius, eks-BsE) Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 BF4 og BF3 er jo mega treigt i forhold til hvordan BF2 var, så ser ikke helt det der, kjapp action greiene. Lenke til kommentar
IndirectCell Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Dårlig netcode, ingen private trenings servere \ private \ clan servere \ fokus på Public med friend invite som eneste måte å spille med venner \ evt extremflax å møte random venner.... Lenke til kommentar
zeddius77 Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Hei og hå. Jeg tror BF4 har større sjanser enn BF3, men syntes det er veldig synd at 8v8 får mindre fokus. Det er tross alt kjøretøyene som er en av hoveddelene med battlefield serien. Vi får bare vente å se. For min del blir det nok ikke noe BF4. -Zeddius Team vanity BF3 Team Norway BF3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå