Gå til innhold

Konseptvideo for smart phone-app

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har laget en liten video som skal illustrere en applikasjon som heter Mattilbud til iOS og Android! Dette er litt i sammenheng med rekruttering til iPad mini-konkurransen som vi har på Facebook og for å kunne vise ikke-brukere hva det går ut på.

Her er videoen. Tingen er at jeg ikke har kamera tilgjengelig lenger, og derfor hadde det vært kult med tilbakemeldinger på eventuelle effekter eller musikk som bør fjernes/endres/legges til

Er generelt veeeldig ny på dette, så har lyst å lære så mye som mulig :)

På forhånd takk for tilbakemeldinger! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Fin video! En ting jeg gjerne ville hatt med er ikonet til appen fordi jeg tror bilder fester seg mye bedre enn bare tekst. Og ettersom appen så litt rotete ut ved første øyekast var det litt vanskelig å få meg seg hva det dreiet seg om.

En ide kunne jo ha vært om du filmet at du gikk inn på appstore, søkte opp produktet og installerte appen. Da hadde man fått meg seg navnet flere ganger, men også ikonet som folk kanskje ville kjent igjen om de så det på "appstore/play store" selv.

Jeg likte at du faktisk lagde deg en kaffe på slutten. :) ..men også den lille detaljen hvor mobilen kommer til syne når du tar bort koppen. Sånne småting som gjør det hele litt mer komplett! =)

Til slutt bra jobba og fortsett! Øving gjør mester! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fin video! En ting jeg gjerne ville hatt med er ikonet til appen fordi jeg tror bilder fester seg mye bedre enn bare tekst. Og ettersom appen så litt rotete ut ved første øyekast var det litt vanskelig å få meg seg hva det dreiet seg om.

En ide kunne jo ha vært om du filmet at du gikk inn på appstore, søkte opp produktet og installerte appen. Da hadde man fått meg seg navnet flere ganger, men også ikonet som folk kanskje ville kjent igjen om de så det på "appstore/play store" selv.

Jeg likte at du faktisk lagde deg en kaffe på slutten. :) ..men også den lille detaljen hvor mobilen kommer til syne når du tar bort koppen. Sånne småting som gjør det hele litt mer komplett! =)

Til slutt bra jobba og fortsett! Øving gjør mester! :)

Takk for bra tilbakemelding! :)

1) Jeg har lagt ved ikonet til appen nå sammen med Appstore/Google Play-logo :)

2) Jeg har speedet opp begynnelsen litt, slik at det ikke brukes så mye tid i menyen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...