bigggan Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Hei jeg kjøpte nettopp en radio og nå trenger jeg en overgang. Jeg tenkte denne: Ebay Men jeg sjekket nettopp kablene i bilen, der er det en stor tilkobling, (som jeg tror passer denne.) Men så var det også en annen mindre kabel som heller ikke passer, hvor skal den? Hvis jeg kjøper den fra ebay vil jeg få rattkontroll også? Nissan almera 04 Endret 14. november 2013 av bigggan Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Den løse kabelen kan være antenna til radioen. Om rattkontrollen følger med er litt usikkert, men den burde det. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Den løse kabelen kan være antenna til radioen. Om rattkontrollen følger med er litt usikkert, men den burde det. Nei ikke antenna, den er ser ut som den store kontakten, men er firkantet isteden. Endret 14. november 2013 av bigggan Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Nei ikke antenna, den er ser ut som den store kontakten, men er firkantet isteden. Hmmm.... Det kan jo være så enkelt som at det er denne kontakten som er rattkontrollen. ISO-pluggen er vel i utgangspunktet, strøm, jord, høytalere osv. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Overgangen du linker til er for biler uten multiratt, du trenger en slik: http://transmedia.mystore.no/ds_product_info.php/cPath/1453_1080_1134/products_id/2315 Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Overgangen du linker til er for biler uten multiratt, du trenger en slik: http://transmedia.mystore.no/ds_product_info.php/cPath/1453_1080_1134/products_id/2315 Var kanskje litt dyrere en jeg hadde tenkt, går vel greit å la den kontakten stå løs? Edit Etter litt googling så fant jeg dette forumet hvor de sier det ikke går an å bruke overgang og du må lodde det fast, det vil jeg helst ikke gå inn i... Dette er de to kontaktene på bilen ihvertfall: Den svære vet jeg ikke hvor skal ihvertfall, men den lille kan være den passer delvis på den iso overgangen fra ebay. Endret 14. november 2013 av bigggan Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Det er nok den store som er til stereoen, og den lille er til rattet. Så overgangen du kjøper må da passe i den store pluggen, og den vil da gå over til 2stk isokontakter. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 15. november 2013 Forfatter Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Det er nok den store som er til stereoen, og den lille er til rattet. Så overgangen du kjøper må da passe i den store pluggen, og den vil da gå over til 2stk isokontakter. Når jeg sjekket tror jeg det var bare et par tråder på den store, mens den lille var helt fylt opp tror jeg. Endret 15. november 2013 av bigggan Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Ok, da er det mulig det ermotsatt, så den store er til rattet, men det burde vel kunne ses hvis du følger ledningene innover... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå