Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Iso overgang

bigggan

Anbefalte innlegg

Hei jeg kjøpte nettopp en radio og nå trenger jeg en overgang. Jeg tenkte denne:

Ebay

Men jeg sjekket nettopp kablene i bilen, der er det en stor tilkobling, (som jeg tror passer denne.)

Men så var det også en annen mindre kabel som heller ikke passer, hvor skal den?

Hvis jeg kjøper den fra ebay vil jeg få rattkontroll også?

Nissan almera 04

Endret av bigggan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Overgangen du linker til er for biler uten multiratt, du trenger en slik: http://transmedia.mystore.no/ds_product_info.php/cPath/1453_1080_1134/products_id/2315

Var kanskje litt dyrere en jeg hadde tenkt, går vel greit å la den kontakten stå løs?

Edit

Etter litt googling så fant jeg dette forumet hvor de sier det ikke går an å bruke overgang og du må lodde det fast, det vil jeg helst ikke gå inn i...

Dette er de to kontaktene på bilen ihvertfall:

post-191598-0-19472700-1384466617_thumb.jpg

Den svære vet jeg ikke hvor skal ihvertfall, men den lille kan være den passer delvis på den iso overgangen fra ebay.

Endret av bigggan
Lenke til kommentar

Det er nok den store som er til stereoen, og den lille er til rattet. Så overgangen du kjøper må da passe i den store pluggen, og den vil da gå over til 2stk isokontakter.

Når jeg sjekket tror jeg det var bare et par tråder på den store, mens den lille var helt fylt opp tror jeg.

Endret av bigggan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...