winmedi Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Hvordan installerer jeg Hyper 212 på hovedkortet mitt? P8p67? Må jeg ta ut hovedkortet for å deretter feste plate under kortet mitt for at skurene skal feste seg når jeg skrur på hyper 212? Jeg har FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3 TITAN Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Ja, det er det normale med slike kjølere. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 Ja, det er det normale med slike kjølere. Det eneste engstelige er at jeg har klart å fått gammel kjølepasta i pinnene hvor cpuen skal sitte. Får det ikke ut. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Du må ikke nødvendigvis du ut hovedkortet. Hvis du kommer godt til hullet i kabinettet kan det være du klarer å feste det, men det enkleste er nok bare å ta det ut. Hvilken socket har du på hovedkortet? Lenke til kommentar
Stonescar Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Denne linken kan kanskje hjelpe: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1432930 Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 Bruker artic mx 2 kjølepasta. vet ikke om det leder strøm, men har iallefall fått veldig mye vekk nå. Har så lite at jeg må bruke forstørrelseglass for å se. Har det noe betydning? Lenke til kommentar
Stonescar Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Hvis det er denne: http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16835186020 så står det at det er non conductive. Har bare opplevd selv å brekke pins,så vær forsiktig med dem Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 ja vet! men hvorfor får jeg ikke opp skjermbilde mitt? Jeg får det opp av og til og av og til ikke. Jeg har to skjermer. Når jeg tar i den andre mister jeg skjermbilde plutselig. Har sett gjennom alle kabler. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 ja vet! men hvorfor får jeg ikke opp skjermbilde mitt? Jeg får det opp av og til og av og til ikke. Jeg har to skjermer. Når jeg tar i den andre mister jeg skjermbilde plutselig. Har sett gjennom alle kabler. Hva mener du med "ta i"? Å ta tak i skjermen(e), eller å sette i kontakten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå