tobias.pedersen Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) heisann, jeg har bestillt en pakke fra DX, den ble sendt i dag med TNT Ekspress. Men når jeg prøver å spore den kommer bare dette opp...: Noen som vet hva dette betyr? Endret 14. november 2013 av tobias-98 Lenke til kommentar
tole Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Du får nok resultater etterhervert, bare vær litt tålmodig. Lenke til kommentar
tobias.pedersen Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 ok, takk for svar:) Vet du noe om hvor lang tid de bruker fra Hong Kong? Lenke til kommentar
tole Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Er du heldig tar det ca en uke hvis du bor sentralt. Lenke til kommentar
tobias.pedersen Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 Er du heldig tar det ca en uke hvis du bor sentralt. velvel.. sentralt og sentralt... Bor i vestfold, i Tønsberg området Lenke til kommentar
tobias.pedersen Skrevet 15. november 2013 Forfatter Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Det står fortsatt "ikke funnet"...? Endret 15. november 2013 av tobias-98 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Har kun dårlige erfaringer med TNT, så ikke bli overrasket om den plutselig er på døra di uten forsvarsel (og deres sjåfører ringer ikke om de ikke finner adressen siden de ikke har telefon..) Lenke til kommentar
tole Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Har kun dårlige erfaringer med TNT, så ikke bli overrasket om den plutselig er på døra di uten forsvarsel (og deres sjåfører ringer ikke om de ikke finner adressen siden de ikke har telefon..) Må si meg enig der. TNT har skuffet mest av alle speditørene. Bare opplevd surr fra dem. Jeg bruker hva som helst annet om jeg har muligheten. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 UPS er bra, ellers er posten alltid en sikker vinner! Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Det står fortsatt "ikke funnet"...? Det er ofte at du ikke får se hvor pakken er før den er i Norge. Det er i alle fall min erfaring. 1 Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Mine TNT pakker pleier å bli lempet av på nærmeste postkontor. Ikke vær overrasket om dette skjer med deg også. Lenke til kommentar
tobias.pedersen Skrevet 15. november 2013 Forfatter Del Skrevet 15. november 2013 Mine TNT pakker pleier å bli lempet av på nærmeste postkontor. Ikke vær overrasket om dette skjer med deg også. Jeg håper faktisk at det skjer... Er en del ting i pakkene som jeg ikke vil at de her hjemme skal se Elektrisk Sigarett. Håper på at de kommer gjennom tollen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå