Corduroy Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Syntes spillet var HELT konge Var akuratt som forventet egntlig. Ca like langt som ener`n og mer av det samme!! Ak som ønsket :wink: Bare at det skulle vært litt lengre da!! Uannsett: Gleder meg som en unge til jul til spillet kommer i butikkene så jeg kan putte det på en glassmonter sammen med ener`n til alles skue og beundring =P Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 bah, alle som klager på at det er for kort...slike "filmer" må ikke være for lange, for å opprettholde intensiteten gjennom hele story'en...jeg vet iallefall at jeg hadde STORE problemer med å legge fra meg Max Payne 1...jeg MÅTTE lissom vite fortsettelsen...denne følelsen får du ikke hvis du springer gjennom det 100x identiske rommet på rad...ikke sant? Lenke til kommentar
L.. Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Ååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhh. Kommer til å kose meg lenge med max pain 2. Sitter sugd fast foran skjermen her. Digger hvordan de har gjort alt. Særlig morsomt var skrekk banen. Og gjett om jævlene har lært å dukke. Fy ****** så kjappe de også. Men det er jo en del av morroen. Mye bedre en matrix slow down funksjonen, Terning kast 6 foreløping. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 bah, alle som klager på at det er for kort...slike "filmer" må ikke være for lange Riktig, ved å intensivere filmmengden i spillet, ville de ha skapt urytme i tilskuer opplevelsen, og du ville ikke ha sittet "sugd" til skjermen, som noen gjør nå. Selv synes jeg det ble litt for mange pauser fra action sekvensene, iallfall i begynnelsen, når du er mest gira på å få fatt i noen. Settingen har en typisk film noir stil; en "detektiv" (max), en forteller, en femme fatale (mona), og en åpen slutt. Historien er skikkelig mørk og dyster, men interessant og velskrevet. Et bra og gøyalt spill men mange likhetstrekk fra eneren (som ikke behøver og være negativt) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Sitter med det største gliset jeg har hatt på lenge, sinnsykt kult. Graffiken er jo enorm Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Her finner du 35 nye bilder jeg lastet opp i går: http://www.gamer.no/bilder.php?produktid=14560 Lenke til kommentar
L.. Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Åhhhhhhhhhhhh det er så mange ultra morsome komentarer som du får høre av og til. Som i tillegg ikke har noe som helst med spillet. Slik som han som er til av hør på politistasjonen. "Etter at de døde hadde drept hverandre med hagle, så kuttet de seg selv med motorsag og la seg under rosebusken" (Eller noe slikt) Og besøk de to som er fengslet i samme bur på politistasjonen. Morsome!!! Eller du kan snakke med diverse bimboer som du møter på veien gjennom spillet. Latter kick deluxe. Folk som skal angriper deg har noen morsome monologer mellom hverandre før du angriper de. Eller når du skremmer de med liksom-velte-kassene på skremsels banen. Digger MP5 våpenet. PGA siktet du kan bruke mens du løper. Knall spill. Spiller går flytende stort sett over alt, untatt når jeg får kameraet inn i en røyksky. Da kan de plutselig stoppe litt opp i 3-4 sek har jeg merket 2 ganger. Terningkast 6 ennå. *grin* Lenke til kommentar
insider Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Terningkast 6 ennå. *grin* er litt for kort til å få 6 i mine øyne Lenke til kommentar
L.. Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Terningkast 6 ennå. *grin* er litt for kort til å få 6 i mine øyne Da har du ikke fått med deg alt det andre morsome. Alle de morsome komentarene de har av og til. *grin* Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Dritbra spill, men det kunne med fordel vært lenger. Kom til 3 part , 4 chapter på en 3-4 timers spilling. Litt for dårlig Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Er også skuffet over lengden på spillet. Brukte 4 timer på å gjennomføre det! Det er jo kortere tid enn jeg brukte på å gjennomføre Metal Gear Solid på PSX i sin tid... Men for en STORY og intensivitet! Det skal du lete lenge etter! *grin* Lenke til kommentar
slettern Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 kongebra spill. valget for meg sto mellom call of duty og max. angrer ikke et sekund. et bæsting spill Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Spillet er jo konge, men kunne vært litt lengre. Tok spillet på 8 timer. Endret 13. november 2003 av |SeVen| Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Har spilt det en times tid i noen dager nå. Stresser ikke, tar meg god tid til å studere grafikken og fysikken. Er vel halvveis i Part II tror jeg. Men fy flate å tøft spillet er! *grin* Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Har spillt igjennom spillet 3 ganger nå, for å få med meg "dead on arrival" slutten. dødsbra spill. det beste med det er jo alle de skjulte assosiasjonene og allusjonene Lenke til kommentar
bcorny Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Knallbra spill med mange kule detaljer! :-) Men akk litt for kort... brukte vel. 5 timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå