Gå til innhold

Max Payne 2

Anbefalte innlegg

Syntes spillet var HELT konge :D Var akuratt som forventet egntlig. Ca like langt som ener`n og mer av det samme!! Ak som ønsket :wink: Bare at det skulle vært litt lengre da!!

Uannsett: Gleder meg som en unge til jul til spillet kommer i butikkene så jeg kan putte det på en glassmonter sammen med ener`n til alles skue og beundring =P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bah, alle som klager på at det er for kort...slike "filmer" må ikke være for lange, for å opprettholde intensiteten gjennom hele story'en...jeg vet iallefall at jeg hadde STORE problemer med å legge fra meg Max Payne 1...jeg MÅTTE lissom vite fortsettelsen...denne følelsen får du ikke hvis du springer gjennom det 100x identiske rommet på rad...ikke sant?

Lenke til kommentar

Ååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhh. Kommer til å kose meg lenge med max pain 2.

Sitter sugd fast foran skjermen her.

Digger hvordan de har gjort alt. Særlig morsomt var skrekk banen. :lol:

Og gjett om jævlene har lært å dukke. Fy ****** så kjappe de også. :wow:

Men det er jo en del av morroen.

Mye bedre en matrix slow down funksjonen, :woot:

Terning kast 6 foreløping. :D

Lenke til kommentar
bah, alle som klager på at det er for kort...slike "filmer" må ikke være for lange

Riktig, ved å intensivere filmmengden i spillet, ville de ha skapt urytme i tilskuer opplevelsen, og du ville ikke ha sittet "sugd" til skjermen, som noen gjør nå. Selv synes jeg det ble litt for mange pauser fra action sekvensene, iallfall i begynnelsen, når du er mest gira på å få fatt i noen.

Settingen har en typisk film noir stil; en "detektiv" (max), en forteller, en femme fatale (mona), og en åpen slutt. Historien er skikkelig mørk og dyster, men interessant og velskrevet. Et bra og gøyalt spill men mange likhetstrekk fra eneren (som ikke behøver og være negativt)

Lenke til kommentar

Åhhhhhhhhhhhh det er så mange ultra morsome komentarer som du får høre av og til. Som i tillegg ikke har noe som helst med spillet. :lol:

Slik som han som er til av hør på politistasjonen. "Etter at de døde hadde drept hverandre med hagle, så kuttet de seg selv med motorsag og la seg under rosebusken" (Eller noe slikt)

Og besøk de to som er fengslet i samme bur på politistasjonen. Morsome!!! :lol:

Eller du kan snakke med diverse bimboer som du møter på veien gjennom spillet. Latter kick deluxe. :D

Folk som skal angriper deg har noen morsome monologer mellom hverandre før du angriper de. Eller når du skremmer de med liksom-velte-kassene på skremsels banen. :lol:

Digger MP5 våpenet. PGA siktet du kan bruke mens du løper.

Knall spill.

Spiller går flytende stort sett over alt, untatt når jeg får kameraet inn i en røyksky. Da kan de plutselig stoppe litt opp i 3-4 sek har jeg merket 2 ganger.

Terningkast 6 ennå. *grin*

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...