MrLee Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 so farkig what om hl2 evt. er bedre? Det er ikke HL2 det er snakk om her! og ja, mona banker lara i støvla dual desert eagle er rått Lenke til kommentar
zeox Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 ble nesten litt redd når jeg leste dette: A few more Max Payne 2 reviews: GamesDomain 4.5/5 ActionTrip 82% UGO Grade A GamerHell 9.5/10 To The Game 9/10 PreGaming 8/10 GameNikki 9/10 EuroGamer 9/10 GameGuru 94% GamersDepot 5.5/6 Telefragged 9.2/10 Worth Playing? 9.4/10 GameSpy 5/5 OMG sier jeg bare! gleder meg som en liten unge til fredagen... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Det skal visst være en enorm oppdatering i dette spillet med tanke på fysikkmotoren, og ragdoll på karakterene.... Blir bra vett Lenke til kommentar
aSADAS' Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Max payne 2 er et bra spill. Det egner seg for nybegynnere og de litt mer "profesjonelle". Men det er litt for likt eneren. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Er litt kort... har bare ett brett igjen nå og det tar jeg etterpå. Skulle vert lengre! Graffikken er super og gameplayet er nesten like genialt som 1ern. Trenger heller ikke supercomputer for å spille. Se på mitt oppsett, jeg bruker 1024x768 med alt på HIGH Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Kjører alt på max her også (skulle bare mangle) i 1280x1024 med aa og af. Glatt som er barnerumpe! Har akkurat rundet det. Helt konge spill! Musikken på crediten var stilig også. Noen som vet om låten ligger på nettet? MAX PAYNE 3 kommer! Står på rulleteksten!! Gleder meg allerede!!! Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg fikk nesten littt lyst til å kjøpe meg MP2 nå, er jo pokker meg ikke annet enn lovord om spillet rundt omkring jo... Lenke til kommentar
Renzor_ Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Har dette spillet kommt i butikkene? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Releasedato på akersmic og cdon er i alle fall 31.10, så jeg tviler på det. Lenke til kommentar
energy_x Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Synest at spillet burde være litt lenger :wink: Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Releasedato på akersmic og cdon er i alle fall 31.10, så jeg tviler på det. Altså, det er ikke sluppet i Norge enda? Hvordan kan da så mange ha rundet/nesten rundet det allerede?*hostwarezhost* Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 host*brukehjernebestillefrautlandet*host eller host*noenerskikkeligefans*host Lenke til kommentar
zeox Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Har dette spillet kommt i butikkene? spillet kommer ut 24.10. det var vel hovedgrunnen for at jeg sa at jeg gledet meg til fredagen... Lenke til kommentar
formannen Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg har spilt Max Payne 2. Enormt bra fysikk motor. Men jeg kommer meg ingen vei på level 4. Help anyone? Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Njaal[NOR]: du trenger da ikke laste ned noen patch for å få henne naken? Det ligger i allefall en textur som ikke kan taes feil av i en av texturepackene. Jeg har riktignok ikke prøvd å få henne naken ennå, men du skal ikke trenge å laste ned noe... http://www.paynereactor.com/articles/kathytong.htm Er det noe nakengreier så er det vel den dusj-scenen til mona.... Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 ---------SPOILER ALERT!---------------- Jeg sitter fast på siste brett, noen som kan hjelpe meg? blir jo bare bombet og løper rundt i ring uten granater.... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Meget bra spill over hele linja. Får likevel dessverre litt "expansion-pack følelsen" siden det er så likt enern. Men det jeg savner litt i "bullet time" er at man ikke får den store følelsen av at kuler hviner forbi, fordi de er så små. Dersom man hadde uthevet dem litt a'la Matrix style tror jeg det kunne blitt bedre. Så liksom heller ikke den helt store forandringen fra bullet time 1.0 til 2.0. Sitter også med en følelse av at voldspotensialet heller ikke på langt nær er utnyttet godt nok i spillet. Alt er mørkt, dystert og jævlig i spillet men når man faktisk pøser på med en bly-byge inni en stakkar får man mer følelsen at man skyter på en robot, og ikke personer som er ute etter å kverke deg. Ragdoll-fysikken på personene er meget bra men det skorter mye på "entry og exit wounds". Blir liksom litt rart når du brenner av et hagleskudd på kloss hold rett i skallen på en skrulling og han ser mer eller mindre likedan ut etter hendelsen. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 ---------SPOILER ALERT!---------------- Jeg sitter fast på siste brett, noen som kan hjelpe meg? blir jo bare bombet og løper rundt i ring uten granater.... SPOILER, SPOILER! Skyt klossene som holder plattformen. Når plattformen raser ned skyter du treklossene til tingen som henger over plattformen slik at den raser ned. Så er det bare å slakte! Lenke til kommentar
Petrus Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 for å få mona naken, eller noen andre modeller så er det bare legge til -developerkeys i snarveien, fyre opp og pla gjennom folk med pgup og pgdn.. Ellers, ganske bra spill ja.. Lenke til kommentar
Esperados Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Noen som vet om Elkjøp eller Spaceworld legger ut spillet for salg i morra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå