sfRoyal Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 hvis det kommer en Kung-Fu mod til Max Payne 2, så er jeg lykkelig i en måned eller 2 jeg, samme hvem skuespilleren er, eller om grafikken bare er hakket bedre... Max Payne 1 + bedre grafikk + helt konge fysikk motor + ny story + kung-fu + kung-fu og fysikk motor sammen.... jepp, det skal jeg ha.. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Det er gameplayet jeg er urolig for... har video`er her, og det ser smertende likt ut... Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Tviler i grunn angående multiplayerfunksjon ass.... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Det er gameplayet jeg er urolig for... har video`er her, og det ser smertende likt ut... bah, gameplayer var jo konge i 1'eren Lenke til kommentar
mr x Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 spiller vil ingen rolle hvordan max payne ser ut(er jo bare et spill,ingen film)hovedsaken er vel at han kan skyte... Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Sjekk disse screenshotsene: http://www.gamespot.com/pc/action/maxpayne...screenindex.htm Ser sykt bra ut! Minst like bra som Half Life2! Max Pain 2 blir som den første tetrisen i forhold til hf2 spør du meg. Ser jo det på anisktene på de bildene at de er "døde", de har kanskje 4 beveglige sektorer i anskiktet, mens i hf2 har de 38 beveglige sektorer i ansiktet. ALle ting som er i hf2 er også flyttbare og kan ødelegges og brukes. Alt kan sprenges eller kastes. DU kan eks. bruke hvilken som helst ting til å blokkere dører sånn at folk ikke kommer ut. Fiendene og vennende dine i hf2 er også intligente, de velger den letteste og smarteste måten å ta deg på. Hver fiende har over 100 måter den kan angripe deg på, snike, sett feller, overaske, late som den er død osv... De vil også velge den smartest ut i fra hva slags situasjon den er i. Så gjemmer du deg inne i et bygg og har barrikert deg med ting foran døra så kan den bare knuse vinduet så er den ine, eller sprenge et hull i ei dør vis den finner en granat. Den vil også utnytte de feilene du gjør, har du tom for ammo så kan han prøve å storme deg. Men mye mulig max p 2 er bedre ikke vet jeg, men tviler. Har som sagt tatt mange år å utvikle hf2. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hvor forhåndsbestiller du? Jeg bestilte på www.gamesmix.com, dog finnes det vel et utall andre steder også å bestille fra... (De hadde en veldig fin samlepakke med MaxPayne, "Total GTA" og SoldierOfFortune. Greit nok.) Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Sjekk disse screenshotsene: http://www.gamespot.com/pc/action/maxpayne...screenindex.htm Ser sykt bra ut! Minst like bra som Half Life2! Max Pain 2 blir som den første tetrisen i forhold til hf2 spør du meg og ellers masse fint salgs-prat. Hvor avansert greia er, burde ikke ha noe spesielt å si iforhold til feelingen du får når du spiller... Det er DETTE som blir interessant å se. HL2 _KAN_ suge rævv (lite sannsynlig?), selv om de har masse teknologi. Skjønner du poenget mitt? Jeg liker å spille Colonization. Jeg syns dette er et fint strategi-spill, selv om det er gammelt som møkk og har bare bittelitt bedre grafikk enn Civilization. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Vel, ut fra det jeg jeg har sett av spillet minner det ikke mye om tetris Selvsagt venter jeg også på Half Life 2 og gleder meg til å se den nye teknologien i praksis, men jeg er redd det faktisk ikke blir SÅ bra som hypen tilsier. Max Payne hadde en skikkelig bra historie som ihvertfall jeg ble fanget i. Det hadde en annen dybde enn en standard shooter. Og når det gjelder grafikken så virker dette VELDIG bra. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 har Max Payne 2 like bra story som 1'ern tror jeg salget allerede er spikra, max payne har ikke så masse fancy og skryte om, men det som er lagt til er gjort grundig. gi meg en story, fysikk og en håndfull med bullet-time og jeg skal kjøpe spillet Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Max Payne 2 har jo fysikkmotor utviklet fra Havoc, samme som Half-life 2. Og "tåa", fornuftig post. Det irriterer meg bare når folk rakker ned på gramatiske feil. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Det er jo en viktig faktor til. Max Payne 2 kommer ut SNART. HL2 kommer en gang på våren 2004 hvis vi er heldige. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Det er jo en viktig faktor til. Max Payne 2 kommer ut SNART. HL2 kommer en gang på våren 2004 hvis vi er heldige. Hvor lenge HL2 blir utsatt vet vi ikke, kan jo hende at de sender det ut som det er og satser på og fikse cheats i patcher(steam står det kansje verre til med), det er jo ikke uttalt offentlig at de skal ta "en duke" Litt ontopic igjenn: masse nye max payne 2 videoer; http://www.rockstargames.com/maxpayne2/mp2...p2_gallery.html anbefaller den 'FULL TRAILER', har tro på dette spillet Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 om gameplayet er likens som i det første spillet kjøper jeg det ikke, siden det ble man fort lei av ettersom man nærmet seg slutten av spillet. "ok" historie og bedre grafikk holder ikke, særlig når det ikke er MP Lenke til kommentar
hl2 Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 har en ting og si !!!! jeg anbefaler dette spillet. sitter og spiller det nå og det er helt konge 8) Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Det kuleste i spillet generelt er ragdoll-effekt og ting som kan veltes, blåses vekk av eksplosjoner og vippes over. / SPOILER MODE ON / De kuleste so far er å løpe rundt som Mona og banke løs med Dragunov'en / SPOILER MODE OFF / Et DIGG spill, hvor de ikke har ødelagt noe fra eneren. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 om gameplayet er likens som i det første spillet kjøper jeg det ikke, siden det ble man fort lei av ettersom man nærmet seg slutten av spillet."ok" historie og bedre grafikk holder ikke, særlig når det ikke er MP Er helt likt MP1. Folk som ikke likte eneren vil heller ikke like toeren. Skal være enig i at også MP2 har begrensa levetid. Er gøy å spille gjennom (tok meg en natt dvs ca 6-7 timer), men når du vet hva som skjer så er det ikke så ekstremt morsomt å drepe fiender i slowmotion lengre. Akkurat som en film egentlig, er første gang du ser den at det virkelig er spennende. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Sjekk her, hehe. Han til høyre var mistenkelig lik Søviknes. Konspirasjon... Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Akkurat som en film egentlig, er første gang du ser den at det virkelig er spennende. Synes det er en god beskrivelse av max payne 2 ja, akkurat som en film Blei virkelig skuffa over at man kunne spille mona da, det passa ikke helt inn synes jeg. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 mona var jo hot da ja, max payne's store fortin er at det er som en film... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå