mad2003 Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 1ern var DRIT bra gler meg sykt til 2ern!!!!!!!!!!1 Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Det er ikke en ny fyr, men en ny skuespiller som spiller Max! MEN, stemmen til Max er den samme. Du vet at det er et dataspill ikke sant? Uansett, så er han bare blitt noen år eldre, ifølge den offisielle sida, så vidt jeg husker. Har du hørt om noe som kalles motion-capture? Ikke prøv å fremstill meg som en idiot, takk. Fra Gamespot sin preview av Max Payne 2: Like the first game, Max Payne 2 will take place in New York City, and the star of the show will still be the titular, world-weary cop Max Payne. And though Max is older, wiser, and much worse for wear, the story will unfold over the course of a retrospective that covers a recent series of events that led up to his current situation, like in the original game. Though Rockstar was not yet ready to confirm the lineup of actors who will provide voice talent for the game, the original actor who voiced Max Payne will reprise his role in the sequel. Og her er et utdrag av et intervju foretatt av shacknews, som sier at de har byttet skuespiller for Max: Shack: You decided to change the actor who plays Max Payne in the game and in the story panels, why is this? Petri Järvilehto: Actually, I think it was Sam who originally suggested re-casting Max. Overall many reasons contributed to the change, and while Sam did a fantastic job acting out Max's role in the first game, we generally wanted to portray Max as a little older character who has been through a lot. Once we got full go-ahead from Rockstar to start casting actors from New York, we went through a huge amount of different faces and looks before we nailed down the right actor. We're really happy with how the casting worked out. As we've seen from the forums and the buzz on the net, it's not easy for everyone to accept the change, but I'm sure that once people see how well it's all working out in the game they'll start liking Max's new look. Sam Lake: The thing is, in order to make the best possible game with the resources available, you have to be willing to make changes where necessary. I was very much involved in the casting process. It’s great to finally have professional people working on all areas of the game. Max now looks like we envisioned him to be from the beginning. Shack:: Did you hire a different voice actor as well, or will Max still sound familiar? Petri Järvilehto: James McCaffrey is back as Max Payne's voice. He nailed the role in the first game dead on, so we definitely wanted to keep him as the voice. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 tja jeg forstår ikke hvorfor folk klager på det nye utseende? det er iallefall bedre enn den "jeg må på dass, men det kommer ikke noe ut" looken i 1'eren Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 det er ny fyr i max payne 2 Det kan jo ikke være en ny fyr, når han møter den samme dama, har samme navn og er ute etter å hevne samme drap?! Det er ikke en ny fyr, men en ny skuespiller som spiller Max! MEN, stemmen til Max er den samme. Og ja, nå som jeg tror Half-life 2 ikke komme før til sommeren, kommer jeg til å kose meg med Max Payne 2. Det blir så utrolig fett. Ny skuespiller? Dette er altså et spill i tilfelle du ikke vet vet det. Max Payne ser definitivt annerledes ut i mine øyne. Det er greit at det har gått noen år, men ingen forandrer slik. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 max payne ser ikke så hardcore ut som han gjør før *sigh* Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 det er ny fyr i max payne 2 Det kan jo ikke være en ny fyr, når han møter den samme dama, har samme navn og er ute etter å hevne samme drap?! Det er ikke en ny fyr, men en ny skuespiller som spiller Max! MEN, stemmen til Max er den samme. Og ja, nå som jeg tror Half-life 2 ikke komme før til sommeren, kommer jeg til å kose meg med Max Payne 2. Det blir så utrolig fett. Ny skuespiller? Dette er altså et spill i tilfelle du ikke vet vet det. Max Payne ser definitivt annerledes ut i mine øyne. Det er greit at det har gått noen år, men ingen forandrer slik. Du bør lese posten min over. Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Det er ikke en ny fyr, men en ny skuespiller som spiller Max! MEN, stemmen til Max er den samme. Du vet at det er et dataspill ikke sant? Uansett, så er han bare blitt noen år eldre, ifølge den offisielle sida, så vidt jeg husker. ..blablabla... Ny motion capture fyr har vel lite å si for hvordan han ser ut? Folk burde begynne å lese postene i en thread før de beskylder noen for å få dem til å se ut som idioter. Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Ny motion capture fyr har vel lite å si for hvordan han ser ut? Folk burde begynne å lese postene i en thread før de beskylder noen for å få dem til å se ut som idioter. Skjønner du ikke at det er en ny skuespiller som spiller Max Payne, og at han derfor ser annerledes ut fra 1`eren? Max Payne 1: Max Payne ble spilt av Sam Lake. Stemmen til Max Payne: James McCaffrey Max Payne 2: Max Payne blir spilt av en annen person. Stemmen til Max Payne: James McCaffrey Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg mener nå da Max Payne er Max Payne, og ingen andre. Er som tidligere nevnt alderen og forbedret grafikk som har endret bittelitt på utseendet hans. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Dette spillet venter jeg på som bare det! Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg mener nå da Max Payne er Max Payne, og ingen andre. Er som tidligere nevnt alderen og forbedret grafikk som har endret bittelitt på utseendet hans. Ord er ikke nok tydeligvis. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg mener nå da Max Payne er Max Payne, og ingen andre. Er som tidligere nevnt alderen og forbedret grafikk som har endret bittelitt på utseendet hans. Ord er ikke nok tydeligvis. Ord kunne vært nok hadde du klart å sette dem sammen i riktig rekkefølge Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg mener nå da Max Payne er Max Payne, og ingen andre. Er som tidligere nevnt alderen og forbedret grafikk som har endret bittelitt på utseendet hans. Ord er ikke nok tydeligvis. Ord kunne vært nok hadde du klart å sette dem sammen i riktig rekkefølge Og hva skal det bety? Å slå ned på gramatikken til folk bør du la være å gjøre, så vidt jeg vet så står det i reglene for forumet. "Ord er tydeligvis ikke nok". Skjønte du det nå? :o Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Syns ikke Max så veldig hardcore ut i det første spillet. Så mere ut som han hadde noen hardcore forstoppelses-problemer. Dette har PCGamer hatt utallige artige smågags om gjennom tidene også. Bare bra at ansiktet faktisk beveger seg denne gangen, og ikke "åååå-jeg-må-drite-men-må-drepe-100-baddies-til-først" looken. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Til Collapse Generation og de som kritiserer han: Ja, det er en ny person som spiller (i tegneserie-sekvensene) og har gitt ansikt til Max Payne i toeren. Imidlertid har Motion-Capture svært lite med dette å gjøre. Det er nemlig en teknologi som "tar opp" bevegelsene til en person med en spesiell drakt på, og lager realistisk animasjon som kan brukes i spillet. Da er vi ferdige med den saken, og kan fortsette i en mer seriøs tone. :wink: Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Har forhåndsbestilt, og gleder meg som et barn. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Hvor forhåndsbestiller du? Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Sjekka videoen nå, den var virkelig _fet_ Njaal Lenke til kommentar
lubb Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Max Payne 2 har gått gull!!! http://www.gamershell.com/news_BMaxPayne2BGold.shtml Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Noen som vet om det blir multiplayer-støtte i Max Payne 2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå