lenny25 Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Sjekk disse screenshotsene: http://www.gamespot.com/pc/action/maxpayne...screenindex.htm Ser sykt bra ut! Minst like bra som Half Life2! Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 We're sorry, but we were unable to find the page you requested. linken funka ikke du må klikke deg fram selv Men det så sjikkeli nais ut! Lenke til kommentar
Marvel Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 På http://www.3dgamers.com kan du laste ned in-game movies fra spillet.. og la meg få legge til at det ser meget kos ut! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jepp, det ser veldig lovende ut det ja! Lenke til kommentar
O|3 Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Når han vinduspusseren faller ned på de plankene i filmen, minner det om HL2. Dette kan bli saftig. Det eneste som var skuff var at han ikke hopper sidelengs i bullettime en eneste gang i noen av gameplay filmene. :-? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg må få lov til å si at dette ser veldig lovende ut. Jeg gleder meg noe vilt til at dette spillet kommer, får håpe at man bruker litt lengre tid på å komme igjennom en på det første . Synes det var litt for kort. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 heh, det første hadde jo den perfekte, klisje fyllte historien. Jeg syntes det fungerte perfekt, selv om det var litt kort... men hvis 2'eren skal være lengre, for all del Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 jess, det kommer til ps2 også! /me kjøpe Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 dei skulle ha lagt til forsiktig bruk av bump mapping, sånne spel må jo ha bumpmapping i dag Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 dei skulle ha lagt til forsiktig bruk av bump mapping, sånne spel må jo ha bumpmapping i dag Enig. Syntes grafikken var alt for lik 1`ern, bortsett fra HAVOK sakene da. Gameplayet ble jeg også litt lei av etter å ha rundet det første spillet en gang... Virker ikke som det er så mye variasjon her. Håper storyen gjør det til et sikkert kjøp. Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Er det bare meg eller ser Max Payne annerledes ut nå enn i første spillet? Lenke til kommentar
Petrus Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 det er ny fyr i max payne 2 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 http://www.gamershell.com/download_3549.sh...tml?q=max+payne http://www.gamershell.com/download_3486.sh...tml?q=max+payne Snaxe ingame-filmer i høy oppløsning (800x600). Ragdoll-effekten ser diggbar ut Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 det er ny fyr i max payne 2 Det kan jo ikke være en ny fyr, når han møter den samme dama, har samme navn og er ute etter å hevne samme drap?! Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 det er ny fyr i max payne 2 Det kan jo ikke være en ny fyr, når han møter den samme dama, har samme navn og er ute etter å hevne samme drap?! Det er ikke en ny fyr, men en ny skuespiller som spiller Max! MEN, stemmen til Max er den samme. Og ja, nå som jeg tror Half-life 2 ikke komme før til sommeren, kommer jeg til å kose meg med Max Payne 2. Det blir så utrolig fett. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Joda, men Smyagol mente at han så annerledes ut også, derfor jeg synes det var merkelig. Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Det er ikke en ny fyr, men en ny skuespiller som spiller Max! MEN, stemmen til Max er den samme. Du vet at det er et dataspill ikke sant? Uansett, så er han bare blitt noen år eldre, ifølge den offisielle sida, så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Ny fyr eller ikke.. Sier bare en ting: Glær mæ!!! Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 jeg sitter inne med 6 gameplay filmer.... Ser alt for mye ut som 1ern spør du meg.... Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 jeg sitter inne med 6 gameplay filmer.... Ser alt for mye ut som 1ern spør du meg.... Næh.. Ener`n med litt mer og litt bedre grafikk.. Perfekt spør du meg :wink: Håpet de ikke skulle messe for mye med det.. Max 1 rula jo bare alt!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå