Jotun Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Det var da faktisk flere av de som svarte fornuftig? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Alt for mange av dem svarer utrolig merkelig. Som om varmen er det virkelige problemet. Korrupsjon, menneskerettigheter og arbeidere (slaver) som dør er hva det må fokuseres på. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2015 Problemet er at de driter i det vet. Det er kun meg, meg, meg og meg som gjelder. Selvopptatte tullinger! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2015 FBI-hjelper raser mot NFFs «skammelige» opptreden Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2015 Josimar gutta er så klasse! – Jeg husker at han sa det, og jeg steilet Kjetil Siem er som fotballpamper flest, kun opptatt av seg selv. Så innerst inne er nok det Blatter har fått til for egen vinning nok ett forbildet for Siem fortsatt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Siem og Hallén har jo rotet seg helt bort de siste to ukene. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Spillet | Egil Drillo Olsen Meget bra artikkel skrevet av Drillo ang. når han fikk sparken av Hallen og Siem. For en gjeng NFF er! 3 Lenke til kommentar
Rolf Larsen Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 NFF ( hovedsponsor for RBK ) ? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 NFF ( hovedsponsor for RBK ) ? ? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. september 2015 Forfatter Del Skrevet 30. september 2015 (endret) Tippeliga-opprør mot Hallén Vålerenga-leder Stig-Ove Sandnes mener tiden er overmoden for at Yngve Hallén takker for seg som fotballpresident. Han får støtte fra både Stabæk- og Sarpsborg-ledelsen. http://www.vg.no/sport/fotball/landslaget/tippeliga-opproer-mot-hallen/a/23533753/ Endret 30. september 2015 av PatSharpX Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Pampeveldet lenge leve. Han klarer vel å kjøpe seg til nye år nok en gang. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Jeg har vært kritisk til Hallén i mange år, og det er godt at flere av klubblederne har fått opp øynene også. Men Hallén er som Blatter, så han vil nok klamre seg til makten så lenge han klarer. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Spillet | Egil Drillo Olsen Meget bra artikkel skrevet av Drillo ang. når han fikk sparken av Hallen og Siem. For en gjeng NFF er! Takk for linken til artikkelen. Hvordan kan de sitte etter at det er kommet fram hvordan de har opptrådt? De er jo ikke bedre enn Blatter de. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 NFF: Rundt 15 personer hever millionlønnSiem mener NFF betaler for kvalitet – og får igjen for det.Latterlig. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 NFF: Rundt 15 personer hever millionlønn Siem mener NFF betaler for kvalitet – og får igjen for det. Latterlig. Haha det var dagens Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 (endret) Kva gjer Nils Johan Semb, som gjer at han skal ha om lag 2,7 millionar i årsløn? Kva resultater skapar han? Kva ansvar hev han? Korleis bidreg han til inntjening for norsk fotball? Kva for arbeidsoppgaver har han? Kva for eit tap ville det vore for norsk fotball om ein hadde utlyst stillinga til, la oss seia, 1/3 av lønna? Ville den som då hadde blitt tilsett gjort ein så mykje dårlegare jobb at det hadde fått alvorlege konsekvensar for norsk fotball? Kva får fotballen att for denne lønna til Semb? Veldig mykje i følgje Siem, men konkret? Slike ting bør ein koma til bunns i. Det er mange som tener 2-3 millionar i dag, og i ein del tilfeller er det gode grunnar til det. Men er det det her? Endret 27. februar 2016 av Knut Lavngard Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 http://www.vg.no/sport/fotball/norges-fotballforbund-nff/lederloenninger-i-nff-moett-med-frontalangrep/a/23627237/ Deilig at grasrota/mediene har begynt å ta opp kampen mot pampeveldet. Sjokk at tinget sier nei til lønnsreduksjon. Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 At et fotballforbund, uansett land, ordner seg med høye lønninger og gode betingelser uavhengig av hvor god jobb de gjør, er ikke spesielt overraskende. Det som derimot er litt overraskende er at såpass mange tydeligvis blir tatt litt på senga over lønningene i NFF. Jeg visste ikke at så mange tjente så godt, men jeg regnet med at lønningene var høye i NFF, det var egentlig en selvfølge. Men det er jo litt komisk hvordan NFF har gått hardt ut mot FIFA og snakker mye om verdier i fotballen og hvordan FIFA bryter med mange av dem, for så å ha et voldsomt fokus på penger selv. Da nytter det ikke å snakke om andre verdier i fotballen når de ikke klarer å gå foran med et godt eksempel. Men det største problemet med NFF er ikke penger etter min mening. Det er hvordan de tydeligvis tenker typer fremfor resultater. At de skal ha en "NFF mann" når de skal ha en ny landslagstrener, en som glir godt inn i tankegangen som allerede er der. Det er også et problem at de setter prestasjonskrav for landslaget, for så å ignorere disse umiddelbart etter at resultatet er klart. Det klare målet var et sluttspill, og da er det litt sjokkerende at man freder Høgmo umiddelbart etter at kampen mot Ungarn var over. Man klarer altså ikke målet, men nekter å i det hele tatt vurdere stillingen til Høgmo. Da kan man spørre seg om hva det fokuseres på i NFF. Kanskje har vi fått svaret når vi nå vet lønningene som rår der. Når alle tjener fett uansett hvordan det går så er det mildt sagt uheldig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 60 år gammel gubbe valgt som ny fotballpresident. Akkurat det fotballen trengte. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 http://www.vg.no/sport/langrenn/norges-fotballforbund-nff/suksesstrener-loefshus-tjener-nesten-tre-millioner-mindre-enn-hoegmo/a/23628371/ Ja det er forskjell på folk. Tenk hvis løfhus hadde hatt samme avtale som høgmo med se resultatene han kan vise til. Hadde bikket tjue mill han da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå