PatSharpX Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 Man kan evt skrenke inn åpningstidene, da vil du jo spare penger. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. november 2013 Forfatter Del Skrevet 22. november 2013 Blusssaken nådd ultras-tifo.net også. Innocent Norwegian fan accused for lit a flare at National team match Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Lurer på hvor mye NFF gir seg selv i bot for pyroen på cupfinalen i dag. Personlig syns jeg det kan gå rett fra lønnen til kødden Yngve. Typisk at han skulle inn å ødelegge ett fint øyeblikk med sin tilstedeværelse i dag da Drillo ble hedret. 2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Selv ikke da de ble filmet gadd de å sjekke ordentlig? De er mye mer nøye på en vanlig Tippeliga-kamp for Vålerenga. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 NFF som arrangerer, Vålerenga bruker annet vaktselskap. Men sånn kroppsvisitering viser seg å ikke fungere noe særlig. Folk får inn det de vil uansett. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Men sånn kroppsvisitering viser seg å ikke fungere noe særlig. Folk får inn det de vil uansett. This. For en god del år tilbake i tid under et oppgjør mellom enga og lillestrøm var de klar over at det ble sjekket meget nøye, men fikk det alikevell inn. Vi ble selvfølgelig forundret over hvordan de greide det mtp. hvor nøye vi sjekket. Svaret? Fant en hel haug med kondomer i området hvor blussen ble fyrt opp.. Endret 26. november 2013 av Vizla Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Da er man i overkant giret på Tofu vil eg si. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Det er jo bare å dandere litt i boxeren så går det fint. Trenger ikke å penetrere noen ting Er det kampen i på Ullevaal 2012 du tenkte på? Jeg ble ikke sjekket så veldig nøye da? Kom vel kanskje an på hvilken inngang. Jeg gikk inn på den siden du kommer til først når man kommer fra t-banen. Endret 26. november 2013 av PatSharpX Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Det er jo bare å dandere litt i boxeren så går det fint. Trenger ikke å penetrere noen ting Men skal man ikke penetrere noe så trenger man vel heller ingen kondom? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. november 2013 Forfatter Del Skrevet 27. november 2013 Skulle ikke tro det. Så derfor syns jeg det er rart. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Er det kampen i på Ullevaal 2012 du tenkte på? Nei, rundt 2005 vil jeg tippe. Men skal man ikke penetrere noe så trenger man vel heller ingen kondom? Vår horrible konklusjon også. Skal sies at det hadde nok holdt å ha det i boxeren, jeg selv nekter plent å undersøke utstyret til en kar kun for noen ynklige bluss. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Det handler vel bare om å ansette rette typen menn til å utføre slike sjekker? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 Det handler vel bare om å ansette rette typen menn til å utføre slike sjekker? Det handler vel litt om retten til å ikke bli krenket også. Det er nok taffsing som det er. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2013 Erik Loe som er manges favoritt til å ta over for Yngve Hallen har ikke blitt kontaktet av valgkomiteen til NFF selv om han har blitt foreslått av fire klubber. http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10148928 Etter TV2 og NFFs mislykkede forsøk på å foreta justismord går Yngve når nye veier for å fjerne konkurransen? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2014 En trist dag for norsk fotball om dette viser seg å stemme. http://www.dagbladet.no/2014/01/14/sport/fotball/yngve_hallen/31286383/ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Fotball-Norge vil lide i flere år til med andre ord. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2014 Norsk Breddefotballforening (NBF) liker svært dårlig at valgkomiteen i Fotballforbundet innstiller på at Yngve Hallén gjenvelges som fotballpresident for to nye år. NBF vurderer å gå valgkomiteen midt i mot og lansere sin egen kanidat. http://www.nrk.no/sport/fotball/hallen-innstilles-til-gjenvalg-1.11471598 Det håper jeg virkelig de gjør! Men med mafiametodene til Yngve kan det blir krevende. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Dagbladet har en sammenligning i dag "Selvbildet hans er på nivå med Kim Jong-uns" 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2014 Veldig enig med Christian Kjellsen der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå