Gå til innhold

NFF - Norges Fotball Fiende!


PatSharpX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, mente hvis de nå klarer å finne ut hvem det faktisk var.

 

Anders skal slippe alt, og jeg regner også med at han vil komme styrket økonomisk ut av det. Hvis han bare er villig til å ta kampen, og med den støtten han får av medsupportere håper jeg han gjør det. Er man heldig så kommer en eventuell rettsak mot NFF akkurat i tid til (gjen)valg av ny president i NFF.

Lenke til kommentar

Flere av de store nettavisene har skrevet om saken nå.

NFF nekter å forholde seg til den nye videoen.

 

Juridisk fagansvarlig i NFF, Espen Auberg, hadde ikke sett videoen da f-b-no snakket med ham torsdag ettermiddag, men han sier at NFF uansett vil forholde seg til opplysningene de har fått fra politiet.

 

– Politiet skal ha vitner som har sett at Johansen tente blussene. Vi har stolt på de opplysningene vi har fått, og kommer ikke til å gjøre noen nye vurderinger, slår han fast. Auberg, som har uttalt at NFF ikke har hatt noen betenkeligheter med å kreve at én enkeltperson skal betale hele boten, ser ingen grunn til å endre dette standpunktet på bakgrunn av den nye videoen.

En annen ting som er skremmende her er jo at en politimann faktisk lyver.

Lenke til kommentar
En annen ting som er skremmende her er jo at en politimann faktisk lyver.

 

Kan jo være (som jeg tror) at han ikke lyver, men faktisk har sett feil og er helt sikker på det han (ikke) har sett.

 

Ikke at det frikjenner politimannen, for det han har gjort blir for dårlig, men jeg synes det er et skille mellom å lyve og å ta feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...