Kurt Lekanger Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Den 23 år gamle gründeren synes tilbudet fra Facebook var for dårlig. Snapchat sa nei til 3 milliarder Lenke til kommentar
passdeg Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Skjønner jeg godt... 3 mrd på konti. Det blir mye formueskatt det... Bør hvertfall vente litt til de blå får fjernet denne Men han er vel ikke norsk heller så det spiller ingen rolle Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Kan virke som om Spiegel og jeg har forskjellige visjoner om hvor mye Snapchat kommer til å være verd i framtiden. Har en følelse av at han kommer til å angre i framtiden. Men uansett har han kanskje sikret seg til grøten allerede. Lenke til kommentar
prøvekanina Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 nei fy og fy måtte snapchat aldri bli kjøpt opp av facebook det gikk jo rett til hæl**tte da facebook kjøpte istagram og jeg vil ikke se snapchat bli like dårlig som instagram e blitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg