Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når daten henter meg fra jobb....tanker om hva andre får med seg...

Anbefalte innlegg

Kjenner dere igjen denne: Jeg er singel, men har en date... Han kommer å henter meg fra jobb av og til.... Jeg er alltid livredd for at kollegaene får med seg daten min.... "for tenk om det ikke varer osv". Og med en gang det er en mann så tror jo kollegaene det er en date ... ;)

Er jeg litt tåpelig i tankegangen?

Anonymous poster hash: 63798...dec
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er poenget egentlig? Hva andre tenker om deg? At de ikke tenker du er singel eller at du får deg noe etter jobb? "Tenk om det ikke varer"? So what, ingenting varer evig.

Tenk på om du har det bra du, og trives med fyren. Drit i hva andre måtte synes om det.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Kanskje de trodde det var en slektning? En kamerat? Det spiller ingen rolle hva de tenkte. Sto dere og klinet ved utgangen? Om dere ikke gjorde det + ikke holdt hender, så er det ingen grunn til at de skal tro det er noe annet enn en du kjenner.

Når du skriver at du har en date, så hadde jeg egentlig ville tolket det som en date - men når jeg leser videre, så virker det som det er en du aktivt dater og som du har møtt flere ganger? Ikke tenk så hardt over hva kollegene dine tenker. Om du kjenner dem godt og de vet at du er singel, så synes de kanskje det er hyggelig at du møter noen? Det spiller uansett ingen rolle og man har ingen garantier for at det blir noe mer heller. Kos deg med daten din og la kollegene tenke det de vil.

Men: om du er opptatt av det, så ikke stå og kline i inngangspartiet til jobben og ikke hold hender utenfor ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kjenner dere igjen denne: Jeg er singel, men har en date... Han kommer å henter meg fra jobb av og til.... Jeg er alltid livredd for at kollegaene får med seg daten min.... "for tenk om det ikke varer osv". Og med en gang det er en mann så tror jo kollegaene det er en date ... ;)

Er jeg litt tåpelig i tankegangen?

Ikke bry deg så mye om hva andre tenker. Det er ditt liv, dine valg osv. Hva andre mener om det har ingenting å si. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Hva andre mener om det du gjør har veldig mye å si for underbevisstheten til kollegaer, og kanskje spesielt en sjef? Likevel er dette et tema hvor hva noen mener om det spiller fint lite.

Lenke til kommentar

Sjefen har ikke noe med hva man gjør på fritida eller hvem man dater, eller om det varer. Om det går utover arbeidet, så kan nok h*n få innsigelser. Det å møte en date utenfor jobben skal ikke ha noen innvirkning på jobben :)

Sjefen har da vel også et privatliv. Tviler på at de lever gjennom sine ansatte og deres dater.

Konklusjonen her kan trygt være å ikke tenke over hva de andre tenker. For alt de vet er det en venn :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...