Dona Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Bestilte en pc derfra på lørdag som ennå ikke er sendt enda den er på lager. Sendte en høflig mail på tirsdag og spurte om de visste når den ville bli sendt. De svarte supekjapt at de venter på at varen skal komme fra deres lokallager og at de håpet den ville komme og bli sendt dagen etter. Skulle også sette bestillingen min på prioritert. Nå er det torsdag og den er ennå ikke sendt. Jeg trenger dn pcen nå! Har bare iPad og iPhone for tiden. Håper jeg får pcen snart. Skulle kanskje betalt 270 kr mer og bestilt den hos mpx eller komplett i steden, men syns multicom virket seriøse og har hørt mye bra om dem. Vil helst ikke bestille fra komplett/mpx da de har samme eier som Blush.no og jeg har opplevd elendig kundeservice der. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Multicom er seriøse ja, dersom de må distribuere fra/til lokallager sier det seg selv at det tar 2-5 dager ekstra. Komplett er forøvrig gode på support etter min mening. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Supporten til Multicom er rask. To av mine venner har bestilt pc derfra, en har slitt med en harddisk og fått god support og det ordner seg for han. Selv kjøpte jeg en ubrukt maskin fra Finn. Den erfaringen jeg har fra supporten deres er meget bra. Lenke til kommentar
Dona Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Ja, har lest at supporten er veldig bra og de er visst nesten den eneste nettbutikken som ikke bryter kjøpsloven. Derfor jeg valgte å bestille derfra. Likte sidene også og de var billige. Men hvorfor står det at de har varen på lager når de må få den fra et annet lager? Trodde lager betydde at den var på lager hos dem og kunne sendes med en gang jeg. Men så klart, det kan være det bare er kontorer der bestillingene kommer inn. Mulig komplett er bra, men Blush suger og de har samme eier. Så holder meg helst unna han der. Endret 14. november 2013 av Dona Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Personlig slet jeg med Komplett, så byttet til Mpx (som er det damme vet jeg nå) Lenke til kommentar
liealot Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Multicom er seriøse. De er vanligvis litt tregere med levering enn de andre synes jeg, men aldri opplevd noe trøbbel med de. Lenke til kommentar
Dona Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 Syns de virker seriøse, ja. Har en god magefølelse på dem i motsetning til deal. Hvor lenge er det vanlig å måtte vente på ting som er på lager? Sånn ca? Lenke til kommentar
vebbiii Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Jeg bestilte et par høyttalere der for noen måneder siden. De var ikke inne på lager, men det stod at de skulle komme om noen dager. Så jeg sendte en mail om når de forventet å få de inn, og der fikk jeg høre 1-2 dager. Når de deretter ble videre forsinket, tok multicom selv kontakt med meg, og tilbød meg å oppgradere til surroundpakken(fra 2 gulvhøyttalere i samme klassen) kostnadsfritt, og den hadde de inne. Totalt sett: Meget godt fornøyd altså 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Null problem med multicom. Kan ta litt lang tid i enkelte tilfeller, men du kan være sikker på at du får varen din. God support, men jeg foretrekker komplett da jeg føler at det er rask frakt samt en meget god kunde service Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Bestilte en router fra multicom, den skulle være på lager. Så langt har de kun sendt meg spam i innboksen min. Har det litt travelt så det er ekstra irriterende nå. Går vel 5år til nesten gang jeg tester multicom da det finnes mange bra alternativer Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) http://www.multicom.no/InfoCompany.aspx Endret 3. desember 2013 av sveinsel Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg bestilte noe annet fra Dustin samtidig som jeg bestilte i fra Multicom, det fra dustin er kommet inn døra mens multicom enda ikke har sendt varene. Jeg har ikke grunnlag for å si at kundeservicen er dårlig, men de burde opplyse om lang leveringstid Lenke til kommentar
Ollig Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Min erfaring er rimelig todelt. Har hatt problemer med pcen fra dag 1, pc har vært på rep 3-4 ganger på under et halvt år, fortsatt er det feil på maskinen.. men de hevder at den er ok. De skal ha for at de ga meg en pcsekk som et plaster på såret, men så lenge jeg fortsatt har problemer, å de står på sitt så hjelper ikke det all verden Etter min erfaring så er det kun håkon på support der det går ann å snakke med, hjelpsom og ikke minst hyggelig. Resten er pottesure å har ikke et eneste kundebehandler fiber i kroppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå