Joachim_F Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Klassisk flyspill kan vende tilbake.Cinemaware vil lage nyversjon av Wings Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Wings til Amiga er eit fantastisk spel, so eg håpar verkeleg dei lukkast med denne kampanja. I tillegg er det snakk om å lage nyversjonar av andre Cinemaware-klassikarar dersom dei lukkast med Wings. Eg hadde ikkje sagt nei takk til ein nyversjon av It Came from the Desert... Kay 2 Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 ooooh, It Came from the Desert og... Kings of Chicago? Det mafiaspillet, mener det het det, På den tiden var det større hopp i grafikken enn det man nesten ser i disse dager. Ihvertfall fra konsoll til neste konsoll. Det føltes ihvertfall slik Lenke til kommentar
V1 King Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Dette er ett fantastisk spill. Anbefaler alle til å delta i Kickstarter kampanjen. Cinemaware har sagt at hvis Wings Remastered blir en realitet så skal de starte med It Came from the Desert i 2014. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 å fy faen!! spillte dette mange timer på A500 da jeg var mindre. Har spillet enda faktisk men det er en stund siden jeg har spillt det. Lenke til kommentar
V1 King Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Wings til Amiga er eit fantastisk spel, so eg håpar verkeleg dei lukkast med denne kampanja. I tillegg er det snakk om å lage nyversjonar av andre Cinemaware-klassikarar dersom dei lukkast med Wings. Eg hadde ikkje sagt nei takk til ein nyversjon av It Came from the Desert... Kay De har sagt at hvis Wings Remastered blir en realitet så vil de begynne på It came from the Desert neste år. Lenke til kommentar
Houdini Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Wings var et av mine favorittspill når jeg var liten, det eneste minuset med spillet var at man var nødt til å bytte diskett hele tiden. Men jeg er redd for at spillet ikke har tålt tidens tann. Spillet er tross alt veldig ensformig. Hvis jeg ikke husker feil så er det bare tre forskjellige oppdrag. Skyte fly, skyte ballonger og bombing av bygninger. Er redd for at morrofaktoren er der i 1 time så blir alt repetitivt og kjedelig. For all del, jeg skal ikke dømme det før det er lansert. Men er det som jeg frykter så skal jeg styre unne for å beholde det utrolig gode minne jeg har av spillet. Lenke til kommentar
V1 King Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Wings var et av mine favorittspill når jeg var liten, det eneste minuset med spillet var at man var nødt til å bytte diskett hele tiden. Men jeg er redd for at spillet ikke har tålt tidens tann. Spillet er tross alt veldig ensformig. Hvis jeg ikke husker feil så er det bare tre forskjellige oppdrag. Skyte fly, skyte ballonger og bombing av bygninger. Er redd for at morrofaktoren er der i 1 time så blir alt repetitivt og kjedelig. For all del, jeg skal ikke dømme det før det er lansert. Men er det som jeg frykter så skal jeg styre unne for å beholde det utrolig gode minne jeg har av spillet. Hei Houdini. Her må jeg si meg totalt uenig med deg. Måten spillet var lagt opp på med 240 forskjellige missions som følger en pilot over nesten tre år (fra april1916 - slutten av 1918) via en dagbok gjorde spillet følelsesmessig bra og ikke ensformig. Flyoppdragene var jo forskjellige med alt fra 1 til 8 fly, der du til og med var oppe mot Red Baron. Det eneste som kanskje var litt kjedelig var bombe oppdragene. Liker du fly+action spill er det ikke mange som kan måle seg med dette spillet. :-) Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Ja, eg meiner å hugse var bra med variasjon i dette spelet. Som V1 King skriv, var luftkampane forskjellige, og ein hadde tre forskjellige modusar: luftkampar i 3D, "strafing" i isometrisk perspektiv, og bombing sett ovanfrå. Og, igjen som V1 King nemnde, var dette limt veldig bra saman, på ein måte som engasjerte og ga innleving. De har sagt at hvis Wings Remastered blir en realitet så vil de begynne på It came from the Desert neste år. Då er der ikkje noko valg. Wings Remastered MÅ bli ein realitet. King of Chicago hadde heller ikkje vore å forakte. Kom igjen folkens, la oss bringe tilbake Cinemaware! Kay Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) For dei som ikkje har fulgt med på prosjektoppdateringane på Kickstarter, sjekk desse lenkene for å høyre korleis dei har jobba med lydsporet: (Du får først høyre ein bit av originalen, deretter den nye versjonen) Kay Endret 14. november 2013 av KayAU Lenke til kommentar
Houdini Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Hei Houdini. Her må jeg si meg totalt uenig med deg. Måten spillet var lagt opp på med 240 forskjellige missions som følger en pilot over nesten tre år (fra april1916 - slutten av 1918) via en dagbok gjorde spillet følelsesmessig bra og ikke ensformig. Det kan hende du har rett for jeg har ikke spilt spillet på 22(?)år, og kommentaren min skrev jeg på grunnlag av en tåkelagt hukommelse. Dagboken og storyen i spillet brydde jeg meg aldri om, jeg bare likte å fly. Jeg var tross alt 9ish når jeg spilte spillet så jeg forstod bare hvert tredje ord i dagboken uansett:) Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Jeg kunne godt tenke meg en skikkelig 1. person realistisk flysim satt til 1. verdenskrig. Med støtte for Rift. Lenke til kommentar
Sivert29 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Jeg spiller fortsatt Wings på Amiga-emulatoren min. Kanskje det spillet jeg har brukt flest timer på Dette er virkelig en kickstarter jeg skal være med på Lenke til kommentar
IndirectCell Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Wings vs World of warplanes :x og andre 1942 fly spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå