tellus Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Har noen gammle filmer og noe dill jeg vil ha in på pc. Litt fakta: :o har firewire inngang på hk + et cannon 500 et eller anna dv. Det jeg vil er å ta inn disse gammle filmene men også gjerne kunne bruke dette kortet som en video... (har en dvd brenner.) med andre ord trenger jeg et analogt kort men er det ikke kort fw også? den firewire som er i hovedkort er vel ikke av beste sort.. har sett litt på pinnacle pctv pro ligger på 930 hos www.mpx.no men her er ingen digital inngang slik jeg ser det, har heller ikke sett dette på andre kort. hadde ikke tenkt å strekke meg så langt over 1000 kr. Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hei. Så vidt jeg kan se kan kameraet (Canon MV500, ikkesant?) også ta analog-inn og da trenger du ikke et ekstra kort. Du kan koble den analoge kilden (VHS?) til kameraet og koble kameraet med firewire til PCen og ta opp på den. Fungerer bedre en et TV-kort! -Kisp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå