Marius13 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Hei! Jeg var ute på fylla i sommer å sovnet på en benk i slotsparken. Da jeg våknet hadde jeg blitt fratatt min Iphone 5. Dette resulterte i en forsikringssak, og jeg fikk igjen en splitter ny iphone 5. Etter 2 dager, merket jeg at det var noe galt med telefonen, telefonen hadde ikoner som wifi, klokke o.l fastbrent i skjermen, samtidig som kameraet ble helt lilla når jeg skulle ta bilder. Etter ca 2 uker venting, fikk jeg igjen en helt ny tlf, pga feilene ovenfor. Og det er dette som leder meg til spørsmålet. I dag oppdaget jeg igjen at denne telefonen som jeg nå har hatt en stund har problemet med kameraet. Kameraet nekter mange ganger å åpne seg, og når det åpnes dukker det opp lilla streker o.l. Så hva skjer nå? Kan jeg igjen levere denne telefonen? og hvis jeg kan, vil denne da gå på forsikringen som fikk meg ny tlf i det første, eller vil det gå på de som faktisk leverte meg denne telefonen? Takk for svar. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Høres ikke ut som du fikk en splitter ny iPhone 5, heller en refurbished. Har du fått kvitteringer på eierskap av de nye iPhonene? Da kan du ta saken direkte med Apple hos deres reklamasjonsavdeling. Lenke til kommentar
Marius13 Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 Høres ikke ut som du fikk en splitter ny iPhone 5, heller en refurbished. Har du fått kvitteringer på eierskap av de nye iPhonene? Da kan du ta saken direkte med Apple hos deres reklamasjonsavdeling. Det jeg har fått er dokumentasjon på at jeg har fått ny tlf fra kjeden som forsikringsselskapet bruker i slike saker. Og denne kjeden er NetOnNet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå