Populært innlegg HuskyHaugen Skrevet 14. november 2013 Populært innlegg Del Skrevet 14. november 2013 Her hvor jeg bor er vi cirka 2500 i kommunen. Jeg går medier og kommunikasjon. Vår lærer fikk halsbetennelse så fikk vi vikar. Det var en dame som så litt maskulin ut. Må være i 50-åra og litt frampå er hun og. Det begynte med at hu presenterte seg for oss. Hun fortalte at hun hadde akkurat flytta til det stedet jeg bor i kommunen. Da spurte jeg: "Åja! Hvor hen bor du da?" Hun: på vestsiden. Jeg: åjaa. Da må du passe deg, for det er en fyr som ikke er god i huet der. Hu: åja? Hva heter han da? Jeg: Hans Magne! Hun: Jaha? Det er han jeg har flytta inn hos... Damn... 12 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 ROFL haha Håper det løser seg Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Får meg til å tenke på denne. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=907356&hl= Lenke til kommentar
HuskyHaugen Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 Jaaa.. Skal til rektor klokken ett så får håpe det ikke blir noe særlig sak sv det. Jeez. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Jaaa.. Skal til rektor klokken ett så får håpe det ikke blir noe særlig sak sv det. Jeez. What? Du skal til rektor for hva? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Hvis du må svare for deg hos rektor på grunn av det, kan du argumentere med at hun ikke skulle spurt hvis hun ikke tåler å få svaret. 3 Lenke til kommentar
HuskyHaugen Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 Jeg ble anklaget for å ha diskriminert lærerens samboer! .... Fy faen nå klikker jeg altså. Noen som vet hva jeg kan si til rektor? Ja, kunne sagt det, Zarac Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Benekt det og krev dokumentasjon på forholdet. Altså, krev å få redegjort for hvordan det er diskriminering å advare mot en mann som ikke er god i hodet og deretter svare på et spørsmål. Antakelig kan ingen gi et godt svar på det og da er det din tur til å være på offensiven og hevde at dette er misbruk av diskrimineringsbegrepet og et angrep på ytringsfriheten. Hvis du lager en skikkelig storm i et vannglass, er det gode muligheter for at de gir seg før det går over styr. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Dette er jo fantastisk. De kan vel ikke straffe deg for det, men la det være en lærepenge. I en så liten bygd - ja, egentlig over alt, men særlig på bygda - må du ha oversikt over hvem folk er før du slenger med leppa. Plutselig får du en "ja, det er [samboeren/bestevennen/fetteren etc.] min". Endret 14. november 2013 av Isbilen 1 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Si at hun befølte deg, det burde lokke smella hennes. Hvis det ikke fungerer, bør du true rektoren med å si til lensmannen at han befølte deg. Lenke til kommentar
ArlionMajere Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Her hvor jeg bor er vi cirka 2500 i kommunen. Jeg går medier og kommunikasjon. Vår lærer fikk halsbetennelse så fikk vi vikar. Det var en dame som så litt maskulin ut. Må være i 50-åra og litt frampå er hun og. Det begynte med at hu presenterte seg for oss. Hun fortalte at hun hadde akkurat flytta til det stedet jeg bor i kommunen. Da spurte jeg: "Åja! Hvor hen bor du da?" Hun: på vestsiden. Jeg: åjaa. Da må du passe deg, for det er en fyr som ikke er god i huet der. Hu: åja? Hva heter han da? Jeg: Hans Magne! Hun: Jaha? Det er han jeg har flytta inn hos... Damn... På hvilken måte må man passe seg for han? På hvilken måte er han ikke god i hodet? Fanntastisk historie som egentlig hadde passet best i en komedieserie Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Si at hun befølte deg, det burde lokke smella hennes. Hvis det ikke fungerer, bør du true rektoren med å si til lensmannen at han befølte deg. Dette får snøballen til å bare bli større og større for hver meter den ruller Lenke til kommentar
greenman Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Genialt! Skulle likt å se uttykket på læreren der. Endret 14. november 2013 av Bibow Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Ouch! Bra det bare er vikar da. Hadde jo nesten vært grunn til å slutte hvis ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå