Arodem Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Snart slipper du å sjonglere to eller flere kontoer på Nintendo-konsoller.Nintendo slår sammen din 3DS- og Wii U-konto Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Spill må bli bundet til konto, ellers har dette liten hensikt. Håper de skjønner det. Per i dag mister du spillene dine hvis 3DSen plutselig streiker. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Spill må bli bundet til konto, ellers har dette liten hensikt. Håper de skjønner det. Per i dag mister du spillene dine hvis 3DSen plutselig streiker. ikke vist du har minnebrikke Lenke til kommentar
TStensland Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Jepp eller ved kjøp/bytte av ny maskin slik jeg gjorde da jeg byttet fra 3DS til 3DS XL. Glemte eller var ikke klar over (husker ikke helt) å få overført fra gammel til ny maskin via Nintendos eget program (tungvind måte å gjøre det på) Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Skjønner ikke helt hvorfor ikke Nintendo ser på hvordan andre gjør det. Nintendo liker å gjøre ting vanskelig for spillerne Lenke til kommentar
wake Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Hvor vanskelig er det for Nintendo å porte over noen av 3DS spillene til Wii U? Mange av de spillene hadde vært greie å spille på TV-en. De kunne sync-et saves med nettet. Lenke til kommentar
Knebla Bruker Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Da eg lurer på er om han godtek at fleire 3ds'ar blir bunde opp mot ein WiiU konto. Hadde vore kult om dei lot meg binda Wii'en min opp mot kontoen sia eg ikkje har overført noko til WiiU'en frå han. Hvor vanskelig er det for Nintendo å porte over noen av 3DS spillene til Wii U? Mange av de spillene hadde vært greie å spille på TV-en. De kunne sync-et saves med nettet. Eg synst at da hadde vore betre med ein maskinvaretillegg likt GBA spelaren til Gamecube, berre at han tar 3ds og Ds spel i staden for Gameboy (seier ikkje nei til at han spelar GB spel og då men). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå