PaladinNO Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Super Mario Bros. Fanget i den farlige hulen. Norsk audio. Trapped in the perilous pit (Youtube) Og når vi først er igang med latterlige oversetninger: The legend of Zelda Norwegian Intro (Youtube) No offense, men det er slikt som dette som gjør at jeg foretrekker engelsk, eller hva som enn er originalspråket, fremfor norsk. Endret 16. november 2013 av PaladinNO 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Mario, som nå var blitt kjempestor, sprang frem foran kongen og soldatene hans mens han ropte: - Fete, fite, fote, fate, nå skal jeg slå dere paddeflate! Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Super Mario Bros. Fanget i den farlige hulen. Norsk audio. Trapped in the perilous pit (Youtube) Og når vi først er igang med latterlige oversetninger: The legend of Zelda Norwegian Intro (Youtube) No offense, men det er slikt som dette som gjør at jeg foretrekker engelsk, eller hva som enn er originalspråket, fremfor norsk. Helt enig! haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå