TST Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Ukens Rad Crew-episode er en av de mest tettpakkede på lenge.Podkast: Rad Crew #148 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Spennende Gleder meg til å høre. 1 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Spennende Gleder meg til å høre. Håper du liker den! Vi har vel sjelden laga en mer innholdsrik episode. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Fikk dere prøvd Occulus Rift? Eller var frykten for pink eye for stor? Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Fikk dere prøvd Occulus Rift? Eller var frykten for pink eye for stor? Frykt for pinkeye kombinert med eviglange køer! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 The Lost Viking er fantastisk. Verkeleg ei perle av eit plattformspel. 2 Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Herlig episode som alltid! Morsomt å høre intervjuet som ble gjort på spillExpo. Stå på! Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Liten teskje bløtt da dere sa at det er et lite team som jobber med en HD utgave av WC 1, 2 og 3! Satt med tanken om hvor fett det hadde vært med Warcraft 1 og 2 i et nytt skall med bedre spillbarhet. 1 Lenke til kommentar
GlennLimos Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Gleder meg til å få høre episoden. Lost Vikings.. Man, det må være et av mine mange favorittspill. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Jeg kan ikke noe for det, men hver gang jeg ser den vikingen der (Baleog the Fierce), så tenker jeg på Rock'n Roll Racing... Dette var noe før min tid, men hadde ikke Blizzard (muligens under ett annet navn) en finger med i både The Lost Vikings og Rock'n Roll Racing, og dermed kunne gjemme noen easter eggs i begge(?) spillene?Jeg vet Olaf the Stout er med som "hidden character" i Rock'n Roll Racing; hold L + R + Select under character selection, og scroll mot høyre - Baleog er (bare?) avbildet på noen plakater på planeten/banen Bogmire.Alle disse detaljene som jeg klarer å glemme - all these memories floating away into infinity. Edit:Jeg tror det er noe feil med .mp3-linken - jeg får bare en feilmelding når jeg prøver å laste den ned. Forøvrig godt D2 musikken ble påpekt; jeg befant meg plutselig på tur ut av Rogue Encampment og videre ut i Wilderness med en gang jeg hørte de første notene! Endret 14. november 2013 av PaladinNO Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Jeg kan ikke noe for det, men hver gang jeg ser den vikingen der (Baleog the Fierce), så tenker jeg på Rock'n Roll Racing... Dette var noe før min tid, men hadde ikke Blizzard (muligens under ett annet navn) en finger med i både The Lost Vikings og Rock'n Roll Racing, og dermed kunne gjemme noen easter eggs i begge(?) spillene? Jeg vet Olaf the Stout er med som "hidden character" i Rock'n Roll Racing; hold L + R + Select under character selection, og scroll mot høyre - Baleog er (bare?) avbildet på noen plakater på planeten/banen Bogmire. Alle disse detaljene som jeg klarer å glemme - all these memories floating away into infinity. Edit: Jeg tror det er noe feil med .mp3-linken - jeg får bare en feilmelding når jeg prøver å laste den ned. Du kan laste ned via hjemmesiden vår hvis det ikke funker: radcrew.net Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Ukens største latterkule med den Mario-lydboka. Ingen klarer å mane frem den unike norske nittitallskleinheten bedre enn Nils Vogt. Gullkorn-bonanza! Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Jeg kan ikke noe for det, men hver gang jeg ser den vikingen der (Baleog the Fierce), så tenker jeg på Rock'n Roll Racing... Dette var noe før min tid, men hadde ikke Blizzard (muligens under ett annet navn) en finger med i både The Lost Vikings og Rock'n Roll Racing, og dermed kunne gjemme noen easter eggs i begge(?) spillene? Jeg vet Olaf the Stout er med som "hidden character" i Rock'n Roll Racing; hold L + R + Select under character selection, og scroll mot høyre - Baleog er (bare?) avbildet på noen plakater på planeten/banen Bogmire. Blizzard het Silicon and Synapse tidligere og laget begge spillene du nevner samt pitfall såvidt jeg husker. (Dette nevnes kanskje i radcrew episoden som jeg skal gjennom senere i kveld ) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Dette var noe før min tid, men hadde ikke Blizzard (muligens under ett annet navn) en finger med i både The Lost Vikings og Rock'n Roll Racing, og dermed kunne gjemme noen easter eggs i begge(?) spillene? Jeg vet Olaf the Stout er med som "hidden character" i Rock'n Roll Racing; hold L + R + Select under character selection, og scroll mot høyre - Baleog er (bare?) avbildet på noen plakater på planeten/banen Bogmire. The Lost Vikings is a side-scrolling puzzle/platform video game series which was developed by Silicon & Synapse (later Blizzard Entertainment). The sequel, The Lost Vikings II, was developed by Blizzard and released in 1997 by Interplay for the SNES. Rock N' Roll Racing is a battle-racing video game developed by Silicon & Synapse (now known as Blizzard Entertainment) Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 Jeg tror det er noe feil med .mp3-linken - jeg får bare en feilmelding når jeg prøver å laste den ned. Fikset! Takk for at du sa fra. Lenke til kommentar
Hellreject Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Nydelig episode, as per usual! Sier meg for øvrig helt enig i ukas toppliste, og da kanskje spesielt førsteplassen. Det er utrolig at et 9 år gammelt spill fortsatt er så vanvittig populært, men det viser vel bare hvor mye rett Blizzard har gjort med World of Warcraft (og et lastebillass av feil, men la oss ikke gå inn på det!) Ukas høydepunkt:- HD remake av WC1, 2, 3. Screw neste generasjon, dette er noe jeg trenger!- Info om SpillExpo. Skulle gjerne ha vært der selv.- Top Hat Simulator 2014. Lo godt av den.- Nils Vogt som Mario. Beste jeg har hørt på lenge! Endret 15. november 2013 av Hellreject Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Ukas høydepunkt: - HD remake av WC1, 2, 3. Screw neste generasjon, dette er noe jeg trenger! - Info om SpillExpo. Skulle gjerne ha vært der selv. - Top Hat Simulator 2014. Lo godt av den. - Nils Vogt som Mario. Beste jeg har hørt på lenge! Den Mario-lydboka er helt fantastisk og surrealistisk. Konge at du likte episoden! Ser deg på Spillexpo neste år regner jeg med da Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 RadJostein a poser or a true gamer? Hvorfor har det seg slik at RadJostein så å si aldri spiller ferdig eller tester fullt ut spill han har? La oss se hvor mye han EGENTELIG gamer! Her er noen få spill tatt fra Josteins steam profil, som vi kan se Går Radcrew jostein lei av 97% av spillene sine etter under 1 time med spilling, ofte bare etter et par minutter. Jeg kan faktisk ikke finne et spill Radcrew Jostein HAR fullført av sine 130 Steam spill. Har hverdags helten Radcrew Jostein gått lei gaming? Er det over å ut for Radcrew? Hva har du å si til ditt forsvar Radcrew Jostein? -Half-Life 2 0.1 hrs on record -Tomb Raider 0.1 hrs on record The Last Remnant 0.2 hrs on record Fallout: New Vegas 0.3 hrs on record Portal 2 0.3 hrs on record Divinity: Dragon Commander 0.3 hrs on record Path of Exile 0.3 hrs on record Crysis 0.4 hrs on record BioShock 0.6 hrs on record The Witcher: Enhanced Edition 1.5 hrs on record Torchlight II 0.2 hrs on record + ca 110 til med samme stats Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 RadJostein a poser or a true gamer? Hvorfor har det seg slik at RadJostein så å si aldri spiller ferdig eller tester fullt ut spill han har? La oss se hvor mye han EGENTELIG gamer! Her er noen få spill tatt fra Josteins steam profil, som vi kan se Går Radcrew jostein lei av 97% av spillene sine etter under 1 time med spilling, ofte bare etter et par minutter. Jeg kan faktisk ikke finne et spill Radcrew Jostein HAR fullført av sine 130 Steam spill. Har hverdags helten Radcrew Jostein gått lei gaming? Er det over å ut for Radcrew? Hva har du å si til ditt forsvar Radcrew Jostein? Alt dette, og mye mer får dere svar på i neste spennende avsnitt av RAD CREW! PS jeg har 37685 i gamescore på XBLA så jeg fullfører noen spill her og der 2 Lenke til kommentar
TEvang Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Heartstone free to play? More like free to pay. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå