Kneipp Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 http://www.research.philips.com/Informatio...27,%20550,450); "......Recorders for both the PC and consumer electronics markets are expected to become available during the course of 2004. " Hvis nå bare Hollywood holder kjeft..... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 så hvis vi får dual layer, dual side plater, så får vi endelig nær 17GB på en plate hvis de gidder å lage en DVD brenner som kan lese begge sider av platen samtidig, så hadde det vært FEDT.... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 så hvis vi får dual layer, dual side plater, så får vi endelig nær 17GB på en plate hvis de gidder å lage en DVD brenner som kan lese begge sider av platen samtidig, så hadde det vært FEDT.... ikke for å være gledesdreper, men det vil nok bli begrensede muligheter på det der. tenk deg du har en fil på 15gb som skal brennes på en dvd dual layer plate, ett problem ville være å brenne samme filen på 2 steder samtidig men det store problemet kommer når filen skal leses. Lenke til kommentar
Jon A. Feet Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Er jo pr. i dag ikke noe problem å sikkerhetskopiere en dvd plate. Jeg fikk dvd-brenner for 4-5 dager siden, måtte selvfølgelig teste mulighetene, så jeg gikk i gang med å sikkerhets kopiere en av mine dvd plater (The Recruit / Første Oppdrag). Dette viste seg å være en smal sak så lenge man har de rette programmene. jeg brukte både dvd cloner og dvd x copy (tidl. omatalt på hw.no). Resultatet mitt: Menyer - Ja Filmen - Ja Dolby Digital 5.1 - Ja DTS 5.1 - Ja Dolby Digital 2.0 - Ja Undertekster - Ja Alt. Lyd (kommentarer) - Ja Special Features / Ekstra Matriell - Nei ergo, jeg mistet ekstra matriellet man ser på 1 gang man bruker dvden etter å ha kjøpte den, men eller var/er alt der. Så ut i fra dette er det jo ingen grunn til at hollywood skulle prøve å nekte oss større dvd-plater. Det eneste som skjer er at sikkerhetskopiene mine får med ekstra matriellet (som jeg strengt tatt ikke trenger). :o Håper det ikke tar for lang tid....jo større jo bedre 8) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 så hvis vi får dual layer, dual side plater, så får vi endelig nær 17GB på en plate hvis de gidder å lage en DVD brenner som kan lese begge sider av platen samtidig, så hadde det vært FEDT.... ikke for å være gledesdreper, men det vil nok bli begrensede muligheter på det der. tenk deg du har en fil på 15gb som skal brennes på en dvd dual layer plate, ett problem ville være å brenne samme filen på 2 steder samtidig men det store problemet kommer når filen skal leses. tja, selvfølgelig må det være noen tekniske problemer, men det hadde vært fedt.. men det hadde vel bare vært å alternere sektorer etterhvert i fila...som de gjør ved RAID 0 på harddisker eller no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå