Espen Jansen Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Det er bare én livsviktig ting som ikke stemmer.Anmeldelse: Ratchet & Clank: Nexus Lenke til kommentar
rawilliam Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Fint at det fortsetter å komme gode spill på PS3 nå når det nærmer seg slutten :-) PS: Linken på Tek.no er litt rar... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Jeg oppdaget Ratchet & Clank noe sent, tross min alder.. Mitt første møte med denne gjengen var i Tools of Destructuon. Jeg elsket spillet og kjøpte neste utgivelse, og den etterd er, og remaken før der, osv.. men, i en eller annen anmeldelse så var det ekstra snakk om de morsomme og heftige våpnene.. Muligens flaut, men de hadde jeg faktisk ikke tenkt så mye på! Jeg syntes de var morsomme og sånn, men tilla de aldri noe særlig vekt, jeg bles selv frelst av sjarmen, karakterene, brettene, osv.. Etter at jeg leste om våpnene som jeg tidligere ikke hadde tenkt så mye på, så fikk de mer fokus og spillet ble enda mer gøy! Lenke til kommentar
hobbyPastor Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Er nesten nødt til å handle etter å ha lest dette! Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Hmm.. Jeg tror nesten jeg må skaffe meg dette spillet. Trodde rett og slett at Racthet and Clank serien var død etter de grusomme spillene Ratchet All 4 One og Ratchet and Clank Q Force. Dette spillet gir en mer verdig avslutning på serien virker det helt klart som. Kjøper sikkert digital versjonen om den får en ok pris Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Mitt ble sendt avgårde kåre på tirsdag, så håper det dukker opp i dag. Synd med den korte varigheten, men bedre med et kort og skikkelig spill enn det tullet de har drevet på med på de to siste spillene. Dessuten er jo spillet billigere enn ellers. Ga vel rundt 250,- for det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 blir mye bedre enn det møkka spillet all 4 one... Lenke til kommentar
hobbyPastor Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 blir mye bedre enn det møkka spillet all 4 one... Ja Insomniac burde ha latt den orginale avdelingen lage spillet, i stedet for å la søster avdelingen i North Carolina gjøre jobben, fungerte dårlig! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Ja Insomniac burde ha latt den orginale avdelingen lage spillet, i stedet for å la søster avdelingen i North Carolina gjøre jobben, fungerte dårlig! Håper dem lager et nytt jack og daxter spill snart Lenke til kommentar
Marcus P Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Tørr ikke å lese anmeldelsen før jeg har spillt det, men fint at det får så mange poeng. Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Synd det er så kort. 6 timer er jo ingenting. ;( Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Hvis anmelder sier at spillet tar 6 timer, bruker sikker jeg 10-15 .. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Synd det er så kort. 6 timer er jo ingenting. ;( Da er det ihvertfall dobbelt så langt som quest for booby:) Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Synd det er så kort. 6 timer er jo ingenting. ;(Da er det ihvertfall dobbelt så langt som quest for booby:) Jau, men dette spillet ser lovende ut. Hadde håpet på en 20+ timers opplevelse. Anmelder sier han så alt spillet hadde å by på, med hemmelige gjenstander og våpenoppgraderinger. Har ikke sett igjennom tropyhy trophy guide, kanskje det tar litt lenge tid for plat. Endret 14. november 2013 av Metaldude Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Jau, men dette spillet ser lovende ut. Hadde håpet på en 20+ timers opplevelse. Anmelder sier han så alt spillet hadde å by på, med hemmelige gjenstander og våpenoppgraderinger. Har ikke sett igjennom tropyhy trophy guide, kanskje det tar litt lenge tid for plat. Det lengste spillet going commando varte 14 og en halv time så 20 timer hadde ikke skjedd, kanskje når dem lager til ps4 så kan dem lage et stort og langt et Lenke til kommentar
hobbyPastor Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Jau, men dette spillet ser lovende ut. Hadde håpet på en 20+ timers opplevelse. Anmelder sier han så alt spillet hadde å by på, med hemmelige gjenstander og våpenoppgraderinger. Har ikke sett igjennom tropyhy trophy guide, kanskje det tar litt lenge tid for plat. Det lengste spillet going commando varte 14 og en halv time så 20 timer hadde ikke skjedd, kanskje når dem lager til ps4 så kan dem lage et stort og langt et Har aldri opplevd å bruke kortere tid enn anmelderne sier da. Tenker jeg hvertfall bruker 8-10 timer selv! Lenke til kommentar
Fleshboily Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Fantastisk! Gleder meg vilt til å sette klørne i nok et R&C spill! Fin anmeldelse ^^ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå