TBK Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Tok du ikke backup av stock-systemet? Har du link til en god beskrivelse av denne prosessen så vi som ikke har startet ennå kan komme oss tilbake til stock om nødvendig? 2 Lenke til kommentar
sajjad Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Nei, har ikke det! Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Hopper inn på diskusjonen ang. backup. Er lenge siden jeg drev med rooting osv. Hva er den enkleste/beste måten per d.d. for å ta backup av stock rom? Det finnes alltid et eller annet toolkit man laster ned til PCen. Når jeg rootet og moddet Nexus 7, brukte jeg NRT. Til Note 2 kan man se på dette: http://galaxy-note2.wonderhowto.com/how-to/completely-back-up-your-samsung-galaxy-note-2-using-kies-helium-note-2-toolkit-0146591/ Har du link til en god beskrivelse av denne prosessen så vi som ikke har startet ennå kan komme oss tilbake til stock om nødvendig? Hvilken telefon/pad har du? Endret 14. november 2013 av iFire Lenke til kommentar
sajjad Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 sajjad ? 1 time siden Hei,vet du om hvordan kan jeg fjerne Cyanogenmod, fra min Note 2, og komme på den gammle systemet? På forhåndtakk Tok du ikke backup av stock-systemet? Nei, har ikke det Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Nei, har ikke det http://reviews.cnet.co.uk/mobile-phones/how-to-restore-a-galaxy-note-2-from-rooted-to-factory-settings-50010623/ Eller google noe som "how to restore note 2 firmware" Lenke til kommentar
Johnsa Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Det finnes alltid et eller annet toolkit man laster ned til PCen. Når jeg rootet og moddet Nexus 7, brukte jeg NRT. Til Note 2 kan man se på dette: http://galaxy-note2.wonderhowto.com/how-to/completely-back-up-your-samsung-galaxy-note-2-using-kies-helium-note-2-toolkit-0146591/ Hvilken telefon/pad har du? Har du testet Helium? Lenke til kommentar
TBK Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Hvilken telefon/pad har du? Samsung G S4 Lenke til kommentar
Johnsa Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Om jeg vil tilbake til stock så kan jeg vel bare laste ned fra xda og installere fra sd? Eller MÅ jeg ta full backup av stock rom først? Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Har du testet Helium? Nei, bare NRT m/ TWRP og CMR. Om jeg vil tilbake til stock så kan jeg vel bare laste ned fra xda og installere fra sd? Eller MÅ jeg ta full backup av stock rom først? Du kan, men jeg vil anbefale å ta en backup. Endret 14. november 2013 av iFire Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Føler overskriften "Nå er det kjempelett å bytte Android på mobilen" gir et falskt håp til mange... Ja, greit, det er "lett" å bytte Android på de telefonene denne moden støtter, men det er kun ELLEVE av de tusener Android-telefoner/nettbrett som finnes. De telefonene som støttes er også så nye at det egentlig blir vanskelig å bedømme om det går noe fortere eller ikke. Jeg brukte min S3 i et halvt år før jeg installerte moden, og nå er telefonen minst like treg som den var etter et halvt års bruk uten cyanogen. Dessuten vil de fleste mobiler virke raskere dersom man gjør en factory reset feks Endret 14. november 2013 av Audun0505 Lenke til kommentar
sajjad Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Nei, har ikke det http://reviews.cnet.co.uk/mobile-phones/how-to-restore-a-galaxy-note-2-from-rooted-to-factory-settings-50010623/ Eller google noe som "how to restore note 2 firmware" Tusen takk for hjelpen, klarte ikke å laste ned filen Lenke til kommentar
12lane12 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Unlocke denne Bootloader og? Som at all data på telefonen blir sletta? Visst ikkje eg har roota den, blir den roota? Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Er en stund siden jeg lekte med custom rom (kan ikke leve uten multiview) men mener jeg kunne komme tilbake ved å koble til Kies og laste ned Samsungs rom derfra. Men godt mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
thus Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Har installert Cyanogenmod som forklart i artikkelen. Det gikk smertefritt. Hvis man ønsker å gå tilbake til det opprinnelige med Samsung sitt grensesnitt hva er fremgangsmåten da? Har ikke tatt annet backup enn kun data. Gjelder Samsung S4. Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 sajjad ? 1 time siden Hei,vet du om hvordan kan jeg fjerne Cyanogenmod, fra min Note 2, og komme på den gammle systemet? På forhåndtakk her er en guide jeg brukte for min S3 ihvertfall: http://apcmag.com/how-to-unroot-your-galaxy-s3-and-flash-it-back-to-stock-rom.htm 1 Lenke til kommentar
thus Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Takk for linken ToLi. Jeg skal prøve dette på min Samsung S4, kommer med tilbakemelding etter at jeg har fått testet. Lenke til kommentar
Johnsa Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Det fungerte ihvertfall bra på Note 2 og det var veldig enkelt Lenke til kommentar
thus Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Dersom man bruker Cyanogenmod, må man gjøre noe spesielt for å kunne laste ned app fra Google Play Store? Kies sluttet også å virke når Cyanogenmod ble lagt inn. Hva best backup verktøy som kan erstatte Kies? Lenke til kommentar
Johnsa Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Google Play er integrert i CM. Jeg bruker "Helium" til backup. "Titanium Backup" er en av de mest populære. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg