resac Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 hey Nå har jeg Steltha dvd-brenner'n min og lurte på om det var noe program som kunne løse cd-rom'en inn og ut for meg? noen her som vet om et slikt program? takker på forhånd for alle svar :-) Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ja, windows! høyre-klikk på stasjonen og trykk på løs ut! Lenke til kommentar
Grimnar Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 hey Nå har jeg Steltha dvd-brenner'n min og lurte på om det var noe program som kunne løse cd-rom'en inn og ut for meg? noen her som vet om et slikt program? takker på forhånd for alle svar :-) Høyreklikk på dvd-spilleren i utforskeren, så ser du ting. [/close thread] Lenke til kommentar
resac Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 jada, jeg vet dette men den løser ikke inn igjen.. jeg kan jo dytte den inn, men jeg gidder ikke det... hvordan kan jeg få den inn igjen? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 jada, jeg vet dette men den løser ikke inn igjen.. jeg kan jo dytte den inn, men jeg gidder ikke det... hvordan kan jeg få den inn igjen? Det tror jeg du rett å slett må.. Lenke til kommentar
havkol Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 jada, jeg vet dette men den løser ikke inn igjen.. jeg kan jo dytte den inn, men jeg gidder ikke det... hvordan kan jeg få den inn igjen? Det tror jeg du rett å slett må.. Dette klarer du fint med et lite VB-program. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 vb=visual basic. Jeg kan ikkeno vb, men kanskej noen her gidder å lage programmet for deg? Lenke til kommentar
havkol Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 vb=visual basic. Jeg kan ikkeno vb, men kanskej noen her gidder å lage programmet for deg? Ikke noe problem, bare si fra. Tar et par minutter. Lenke til kommentar
resac Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 hvis du kunne mekke med et lite program til meg så hadde dette vært kjempeflott! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Statbar er et kjekt lite program som legger seg oppå taskbar'en din og gir deg en del snertne muligheter.. blant annet eject/load cdrom-tray. Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 lurer på om girder takler dette... har lyst til å fixe noe slikt sjøl... hadde vært tøft å fått et ikon atme klokka eller på skrivebordet som gjør det der... noen som har VB kodene? Lenke til kommentar
havkol Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 noen som har VB kodene? Jepp: Private Declare Function mciSendString Lib "winmm.dll" Alias "mciSendStringA" (ByVal lpstrCommand As String, ByVal lpstrReturnString As String, ByVal uReturnLength As Long, ByVal hwndCallback As Long) As Long Private Sub cmdClose_Click() mciSendString "Set CDAudio Door Closed Wait", 0&, 0&, 0& End Sub Private Sub cmdOpen_Click() mciSendString "Set CDAudio Door Open Wait", 0&, 0&, 0& End Sub Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 takker! skal se hva jeg får til med dette... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 CD Eject eller denne all ære til meg som har lagd det Lenke til kommentar
sparks Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Ok, så du vil åpne spilleren, og lukke den uten å være nær spilleren.. Hvordan skal du da legge i cden? Kan du ikke like gjerne gjøre det for hånd? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Ok, så du vil åpne spilleren, og lukke den uten å være nær spilleren.. Hvordan skal du da legge i cden? Kan du ikke like gjerne gjøre det for hånd? Fordi knappen ikke kan nås? Lenke til kommentar
Luv Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) "CD-Eject" MM, akkurat det jeg trengte... Havkol sendte noe til meg på mail, men det ble filtrert bort.. wohoo! Endret 10. februar 2004 av dD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå