Velosiraptor7 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Jeg ble plutselig rar og prikkenummen i armen uten å ha ligget på den eller klemt den. Det kom like fort som det forsvant. Det føltes som om armen holdt på å stramme seg. Det varte i maks 3 minutter. Hva kan dette ha vært? Kan det ha vært epilepsi? Jeg har epileptogen aktivitet i hjernen uten kliniske anfall. Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 13. november 2013 Forfatter Del Skrevet 13. november 2013 Jeg har også dysfunksjon i høyre hjernehalvdel. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Tror du er hypokonder Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 Hvorfor tror alle at jeg er hypokonder? Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Sikkert fordi det er en ny tråd om betente øyer og sikkel og og og. nesten daglig. holdt på å kommentere det i natt selv men fant da ut at det var litt brutalt å spørre deg om du hadde et daglig innlegg omkroppenn din Det er på ingen måte farlig å være hypokonder, foruten at du da går rundt og bekymrer drg unødvendig mye Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 Ok. Så det var ikke et fokalt anfall? Jeg trodde det var på ekte. Jeg er altså bare hypokonder som fantaserer frem nummen arm som nesten strammer seg? Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Kroppen er rar.jeg har muskler som strammer seg. Noe prikker her og der. noen ganger prikker det, og andre ganger stikker det. man kan sikle og blø neseblod uten at det er et symptom. min mor fikk nummenhet i armen grunnet et lite drypp. Selv delte jeg radialis og har prikking\nummenhet pga det. Men det er bare å fortsette å spørre om kroppen. for det er en fasinerende maskin Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 Mamma sier at jeg aldri vil få epilepsi, fordi om jeg hadde fått enkle anfall så hadde det skjedd noe mer som kramper eller noe. Har hun rett i at jeg aldri vil få epilepsi? Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 TS: du minner sterkt om et tidligere medlem på diskusjon.no som kallet seg bl.a Pinnedyret. Er det deg? Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 TS: du minner sterkt om et tidligere medlem på diskusjon.no som kallet seg bl.a Pinnedyret. Er det deg? Nei. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Nei. Takk, jeg bare lurte. God bedring! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå