Dapp47 Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Gleder meg skikkelig til og høre hvordan denne samtalen går ikveld! Vær så snill, ingen unnskyldninger!! Go for it! 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Egentlig virker det som hun trenger (profesjonell) hjelp Neida. Kjente mange jenter som var sånn når jeg var teen. De craver etter oppmerksomhet og blir sjalu på alt og alle. De har ett sug etter å være rundt typen 24/7 og de har lært av romantiske komedier at hvis du løper dramatisk bort kommer fyren valsende etter fordi han elsker henne. Hun er ikke syk. Hun er ikke crazy, hun er ikke psykisk ustabil eller ei dritkjerring. Hun er ei umoden ung dame (som sikkert ikke har hatt sin første kjæreste før nå) og går igjennom det alle andre ble ferdige med i 16-17 årsalderen. Hun er helt normal. Bare litt treig. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2014 Det er begrenset til hvor mye vi kan få henne til å få seg profesjonell hjelp. Mitt personlige syn er at hun trenger det. Slik har hun vært lenge. Jeg kjenner en som kjenner hun siden de er i fra samme plass, og hun har alltid vært sær. Hun har alltid kontrollert andre, og tvunget dem til å være venn med henne. Samtidig har det også gått rykter der oppe om at hun har truet andre med selvmord. Rart, siden jeg har hatt de samme veldig sterke mistankene basert på hva Pål har gjort og forklart når hun er sint. Vi skulle feire en kamerat på fredag, hvor enkelte kom et stykke unna for å gjøre det. Da kunne ikke Pål bli med, fordi han hadde så mange innleveringer han måtte få gjort. Vi prøvde å få han med på Beer-pong, men nei - da skulle han visstnok ut å kjøre litt senere på kvelden. Han forsvant sammen med hun kl 21 på kvelden, da skulle de hjem til foreldrene hennes. Dette er en 5 timer lang biltur, og han var egentlig tydelig sliten og ville jobbe med innleveringen sin. På søndag så ringte han meg to timer før fristen, og lurte på om jeg var i leiligheten. Da hadde han glemt halve innleveringen her i leiligheten, mens han satt 5 timer unna. Både jeg og Lars var bortreist. Kjedelig for Pål, siden han ikke fikk gjort forrige innlevering også. Det er ikke nok med at han ødelegger livet sitt på henne, men også utdanningen som han holder på med. Han har strøket på to eksamener, og hvis han hadde jobbet med det ordentlig så hadde jeg ikke tvilt et sekund på at han hadde klart det. Anonymous poster hash: ee634...3e8 3 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Etter det jeg tolker av loven kan du fint gjøre opptak av en samtale du selv er med på eller når du har tillatelse fra minst en av de deltagende partene. Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Større grunn til at dere må manne dere opp og ta en ordentlig konfrontasjon. Unngår dere dette lenger svikter dere Pål i tillegg til dere selv. 1 Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Dette er kanskje litt stygt av meg, men jeg klarer ikke vente på neste oppdatering fra TS! Håper virkelig dere får løst dette nå i kveld! 1 Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Denne tråden er virkelig artig å få med seg! TS bør lage blogg! 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2014 Hun har nå fått "sjokkbeskjeden" om at hun er kastet ut. Jeg føler en liten blanding av glede, samtidig som det er tungt og skummelt. Nå aner jeg ikke hva som kommer til å skje videre. For å si det slik, hun gav ihvertfall ikke noe bedre inntrykk av seg selv under denne samtalen. Anonymous poster hash: ee634...3e8 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Hvordan gikk samtalen??JA, jeg er grådig på detaljer Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2014 Den er visst ikke ferdig. Nå sendte Pål meg melding på Facebook om han alene kunne få snakke med meg og Lars. Anonymous poster hash: ee634...3e8 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 (endret) Hvordan gikk samtalen?? JA, jeg er grådig på detaljer Jeg er enig med dette innlegget. edit: på alle punkter Endret 28. januar 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Populært innlegg AnonymDiskusjon Skrevet 28. januar 2014 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 28. januar 2014 Jeg var ganske opphisset under samtalen, så det er litt begrenset for hvor mye jeg husker egentlig - men skal fortelle så godt jeg kan. Det blir litt bruddstykker, og rekkefølgen er garantert ikke helt riktig. Man kan se på dette som en gullkornsamling fra samtalen. Jepp, det viste seg å bli litt av en kveld. Det hadde visst vært en fin dag for dem i dag. De hadde feira seksmånedersjubileet med en finere middag. God timing eller ikke? De kom hjem til en mørk stue hvor jeg og Lars satt på hver sin kant av stuen. Vi ba dem om å komme inn i stuen, og sette seg ned. Da hun gikk bort til sofaen, mumlet hun: "Å herreguuud". Lars begynner åpner samtalen med: "Beklager, men dette er dagen da *Dawg* blir kastet ut." Deretter bryter Pål ut: "Kastet ut?!". Slik jeg husker det, så tar jeg over - og forteller med hevet stemme hvor respektløst dette har vært fra deres side. Hun har bodd her i over et halvt år, og vi er lei av å bli regelmessig pisset på i trynet til tross for alle sjansene vi har gitt. Hun bryter overraskende lett ut i gråt, hvor hun deretter begynner å skrike tilbake. "Vet du hva? En gang fikk du meg til å faktisk grine!!" - Javel? "Ja! Du fikk meg til å grine" - .... (Jeg aner ikke hva jeg skal si til dette) Pål bryter inn, og sier: "Det er faktisk vi som holder det vi har lovet. Vi har sagt at dersom det ikke blir endring, så må vi sette ned foten" Hun sier: "Aner du hvor vanskelig jeg har hatt det? På et tidspunkt så vurderte jeg faktisk å flytte hjem til foreldrene mine". Jeg svarer vel at dette har ingenting med saken å gjøre. Hun har tross alt sin egen leilighet som hun kan bo i. Vi sa tidligere at det var greit at hun var på besøk, men ikke at hun bodde der. De har nå fått så mange advarsler - at det nå var nok. Den siste "offisielle samtalen" vi hadde, så advarte vi om at dersom det nå ikke ble forbedring - så måtte vi bare sette foten ned. Dette var for to måneder siden. Jeg aner ikke hvor mange ganger i løpet av samtalen jeg gjentar: "Nå er du rett og slett ikke velkommen her lenger." Hun sier blant annet: "Jamen da kan jo bare Pål flytte ut for å bo med meg". Da bryter Pål raskt ut: "Neineinei! Nå må vi roe oss litt ned her". For dem som ikke har lest tråden, eller ikke husker: Han vil ikke flytte sammen med hun. Han redda seg der, gitt. Jeg sier igjen at det er utrolig respektløst av dem. Hun griner seg derfor til: "Vi har ikke gjort det ut av respektløshet..." - Gjorde dere det ut av respekt da?! De blir stille før jeg spør etter svar. * Vet ikke... Jeg tror det er på dette tidspunktet at Lars faktisk bryter ut i latter. Oppmerksomheten til *Dawg* rettes mot Lars, og sier: "Ja, du kan le du!!". Lars svarer da på utmerket vis: "Vet ikke? Det er ikke et svar." Jeg husker ikke hva de sa til dette. De gangene Pål snakker, så er det egentlig bare for å si at han også har en del av skylden, eller for å be oss om å roe oss ned. Det er i grunn dette har tid til å skrive Samtalen ble forøvrig avsluttet slik: "Jeg kommer aldri tilbake hit!" - Fint! Sier jeg. "Fiiiint" (Hun hermer, som hun gjorde mange ganger) Dette var en stund siden. I etterkant av dette så har jeg og Lars hatt samtale med Pål, alene. Etter denne samtalen, så ville hun snakke med oss igjen. Denne samtalen varte i godt over èn time, under litt roligere omstendigheter hvor hun egentlig bare prøvde å komme med forklaringer og diverse unnskyldninger. Dette kan jeg eventuelt fortelle litt om senere, hvis det er interessant. Jeg har vært alt fra utkaster til hobbypsykolog i kveld. TLDR Oppsummering av utkastelsen: Pål: "I dag er dagen *dawg* skal kastes ut. Dawg: "Jeg kommer aldri tilbake hit!" TS: "Fint!" She's gone. Kapoof. Anonymous poster hash: ee634...3e8 20 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2014 Jeg ser nå at det ble en del feil med navnene, fordi jeg er alt for trøtt. Men jeg håper at dere egentlig klarer å skjønne hvem som sa hva. Spør hvis det er usikkerhet. Jeg får ikke redigert innleggene. Anonymous poster hash: ee634...3e8 1 Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Fantastisk å lese, TS! Dette var virkelig på tide! Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Betyr det at tråden avsluttes? This was my favourite! Kom med så mange detaljer som bare mulig ja! Og oppdater fremover om hvordan det blir med Pål og henne :o 5 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 GRATULERER TS, det var faenmeg på tide. Selv om jeg mistenker at dette ikke er helt over ønsker jeg deg fred i hjemmet nå. Takk for underholdningen du har gitt oss på din bekostning. 3 Lenke til kommentar
lonix Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Gratulerer TS ! Meget stolt av deg. Har Lest mye og kost meg masse med denne tråden. Håper det ender godt! Hold oss oppdatert så mye som mulig. "We need the details" Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Uavhengig om dette er trolling, så er det ufattelig spennende og lese. Vi trenger så mye detaljer som mulig! Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Sehr gut! Men tror dere hun forsvinner nå da?Jeg misstanker at hun kommer til å henge igjen likevel. At de gjemmer henne på rommet som de har gjort før osv. Rotter er vanskelige å bli kvitt. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå