AnonymDiskusjon Skrevet 21. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2014 Herregud, jeg håper han bruker kondomer.Niks. Jeg har allerede sett en uåpnet graviditetstest som lå helt åpenlyst. Avsnittene i det forrige innlegget mitt ble ødelagt. Vet ikke hvordan det blir med dette. Jeg får uansett ikke endret på det siden jeg skriver som anonym. Det kommer sikkert av at jeg er på et dårlig Internett atm., men uansett - beklager for at det ble vanskelig å lese. Anonymous poster hash: ee634...3e8 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 gjør hva du må gjøre. Før han ødelegger livet sitt og blir gravid med dama. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Hahah steike for ett styr. For ett drama! 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2014 Jeg føler at jeg har fått min dose drama for et helt liv, egentlig. Anonymous poster hash: ee634...3e8 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Synes du bare skal stille han til veggs og be han velge. Velger han henne, so be it. Venninna mi valgte iren på 30 som plutselig bodde i leiligheta hun også. Etter ett år flyttet han tilbake til irland igjen og hun kom krypende tilbake og søkte tilgivelse. Du og kompisen kommer til å vinne dette uansett når alt kommer til alt. Så får det være opp til han om han søker tilbake til dere når det rakner med dama. Det er jo rimelig soleklart at dette ikke er ei dame du kjøper hus og stifter familie med. Og graviditetstest?? Please a.. Det er sikkert bare ett sleipt triks mot kompisen din for at han skal se alvoret og være seriøs... 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Pål har gjort det rimelig klart at han driter i deg og Lars. Selv om han slår opp med kjerringa, ser jeg ikke hvordan dere kan gidde å tilgi ham og fortsette å bo sammen med ham. For en dust. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Lag deg en bruker siden du skriver så mye her uansett. Det er lettere for både deg og oss. Siden flere anonyme allerede skriver her i tråden. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2014 Lag deg en bruker siden du skriver så mye her uansett. Det er lettere for både deg og oss. Siden flere anonyme allerede skriver her i tråden. Jeg har en bruker, man må tross alt ha en bruker for å kunne bruke anonymitetsfunksjonen. Jeg har ikke lyst til å knytte denne tråden opp i mot min vanlige bruker siden jeg blant annet kjenner en del på forumet. Hash-koden hjelper til, og jeg skal heller begynne å skrive "TS her" i begynnelsen av innlegg som jeg skriver. Zarac: Pål har gjort det rimelig klart at han driter i deg og Lars. Selv om han slår opp med kjerringa, ser jeg ikke hvordan dere kan gidde å tilgi ham og fortsette å bo sammen med ham. For en dust. Jeg skjønner veldig godt at du tolker det på denne måten, og hvis jeg ikke hadde kjent han så godt som jeg gjør - så hadde jeg også tolket det på samme måte. Han er elendig til å takle konflikter, og prøver å gjøre alle til lags. Når han har en dame som har en tydelig personlighetssykdom, så sier det at han må gå til ekstreme lengder for å tilfredsstille henne - uten at jeg prøver å forsvare det. Han har funnet ut at det er enklere å pushe dritten over på oss for å gjøre henne glad. Det kommer til å ta en god stund, selv om han slår opp med henne, før jeg klarer å tilgi han helt. Det er uten tvil respektløst, men av den årsak at jeg tror at han er særdeles naiv. Anonymous poster hash: ee634...3e8 Lenke til kommentar
liealot Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 En gang jeg var forsen til bussen, og løp etter den, skrek en gammel dame noen kloke ord ut av vinduet sitt: Gutt, tre ting skal du aldri skal løpe etter: busser, trikker og jenter. Det kommer en ny en snart! Bank det inn i hodet til kompisen din, slik at han lar henne løpe uten å løpe etter neste gang. 6 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Det her er bare tull alt sammen. Tidenes forumspøk. Er ingen normale mennesker i Norge som ikke klarer å takle en slik situasjon. Dette burde vært over for lengst. I call trolls 1 Lenke til kommentar
D.Selwyn Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Hvis du ikke skulle ha i pose og sekk, beholde Pål som flatmate og bli kvitt dama, ville det nok bli enklere å forhandle. Du vil at Pål skal fortsette å betale leie - vil ikke ha ukjente inn eller måtte se etter nytt sted selv. Vil ikke ta mulig konsekvens av det eneste rimelige ultimatumet du kunne stilt. Kan hende han ser igjennom at det er derfor du er så 'tålmodig' og 'snill'. 3 Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 (endret) Herregud mann. Nå er det du som mangler baller og er like pinglete som Pål. Alt du trenger står i innleggene til Oyand, Ciklide og Liealot på forrige side. På tide å skjerpe seg nå. Nå blir du og kompisen din like rundlurt og manipulert som Pål blir - og mangler like mye ryggrad som Pål gjør. Endret 23. januar 2014 av PhelpsTransposed 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Jeg tror at å legge alle kortene på bordet for utleier kan bli løsningen. Det har vært foreslått før, men ts er lunken. Lurer også på om det har skjedd mer. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2014 Jeg tror at å legge alle kortene på bordet for utleier kan bli løsningen. Det har vært foreslått før, men ts er lunken. Lurer også på om det har skjedd mer. Jeg er enig i at det hadde vært en løsning på problemet. Dog, jeg er redd for om det hadde blitt konsekvenser for oss også pga. det. Vi bor i en by hvor det er viktig å ha referanser når man leier leilighet, noe jeg akter å få ut av dette året jeg har fått her. Det har naturligvis skjedd mer. De krangler fremdeles. Den ene kvelden ble det en forferdelig slamring med dørene, med flukt attpåtil. Det så ut som om Pål hadde bedt henne om å reise opp til henne, for hun raste rundt i leiligheten sint som en ilder samtidig som hun pakket. Hun flyktet fra han til trikkestoppet. Her kranglet de fremdeles, og hun sprang bort til en annen benk. Pål ble sittende i 10-15 sekund, før han bestemte seg for å følge etter henne. Han var tydelig irritert. Da trikken kom, så satt de på forskjellige seter. Men de tok tydeligvis den neste trikken nedover igjen, 5 senere. Hun hadde fremdeles med seg den samme baggen og posene, som hun hadde hatt med seg oppover. Deretter forsvant de i 30-40 minutt før de kom opp igjen. Dette var midt på natta. Forrige natt var jeg alene i leiligheten. De visste ikke at jeg var der. Jeg kunne høre tydelig krangling og sutring fra henne. Tror hun var på gråten fordi Pål ikke hadde tid til å reise til en annen by og bo på hotell - fordi han måtte arbeide med skolen. Uansett, jeg og Lars bestemte oss for å kaste henne ut - nå er hun ikke velkommen her lenger. Lars har vært ute og reist, og kommer ikke igjen før litt senere i kveld. Hvis vi får anledning i kveld, så skjer det i kveld. Jeg er litt redd for hva hun kan komme til å finne på. Jeg ser egentlig for meg trusler, og at hun kommer til å ødelegge noe. Anonymous poster hash: ee634...3e8 4 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Forstår at det er lettere sagt enn gjort, men kanskje det ikke vil få konsekvenser om du forteller hvor frustrert dere er? Om hun truer eller ødelegger noe, så kan dere anmelde henne. Virker som det er mye krangling og drama med henne. Kjipt at hun skall være der og forsure dagen for alle. Forstår at dere ønsker ta vare på vennskapet og passe på Pål. Lykke til i kveld! 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Be Lars kjøpe med en pakke Pampers når han kommer hjem. Dere har tydeligvis en skikkelig dritunge boende i huset. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2014 Forstår at det er lettere sagt enn gjort, men kanskje det ikke vil få konsekvenser om du forteller hvor frustrert dere er? Om hun truer eller ødelegger noe, så kan dere anmelde henne. Virker som det er mye krangling og drama med henne. Kjipt at hun skall være der og forsure dagen for alle. Forstår at dere ønsker ta vare på vennskapet og passe på Pål. Lykke til i kveld! Jeg sitter og vurderer om jeg skal ta opp samtalen. Slik jeg forstår, så er det lovlig så lenge en selv deltar i samtalen. Jeg er rett og slett redd for at hun truer oss på noen slags måte. Hvis noe blir ødelagt, så blir det ihvertfall krav om erstatning - og evt. anmeldelse. Jepp, jeg har lyst til å beholde vennskapet med Pål. Det har vært en av mine nærmeste venner siden jeg var et veldig lite barn. Han har garantert blitt helt hjernevasket siden han ble i lag med henne, og det er trist å se hvordan hun klarer å påvirke han. Anonymous poster hash: ee634...3e8 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Ser den. Man ditcher ikke sine beste venner. Han trenger å komme seg unna henne... Sikkert ikke dumt å ta opp, for hun kan vel fort finne på å ha egen versjon av samtalen senere. Det blir sikkert ikke morsom, men det må til. Så mye krangling og drama som det er medd en dama, så må det våre slitsomt å være rundt henne. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Egentlig virker det som hun trenger (profesjonell) hjelp, men det er vel kanskje ikke helt enkelt å få til. Da tror jeg i tilfelle denne Pål virkelig må "manne seg opp". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå