MacBain Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Nå som xbox one snart er i hus så må slim'en vike plass i av-hylla Jeg har vannkjølt den så vannkablene kommer ut på den siden som man vanligvis ville satt ned mot gulvet ved vertikal plassering. Jeg må derfor plassere den på hodet, altså med power knapper øverst og dvd-trayen nærmest gulvet. Vil dette by på problemer? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Hva er vitsen med vannkjøling? Men nei, tror ikke det byr på mer problemer enn det allerede gjør, å ha konsollen vertikalt vil alltid slite mer på DVD'ene. Om du installerer hvert spill til HD'en er det ikke et problem. Xbox One bør du ikke ha vertikalt. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 13. november 2013 Forfatter Del Skrevet 13. november 2013 (endret) Hva er vitsen med vannkjøling? Hehe, er litt overkill, men har alltid hatt passiv vannkjøling til både xbox og pc. Er ingenting som slår totalt støyløse maskiner . Merker det jo mest når man bruker netflix etc. når det ikke er så mye støy. GET pvr'ens hd er skiftet til en 2.5" som ligger inne i skumgummi, sier jo litt om hvor sær jeg er på summe lyder . Endret 13. november 2013 av MacBain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå