Gå til innhold

ROBUST headset med mic

moby_duck

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter et nytt headset. Har ødelagt 4 headsets på ulike måter de siste 15 månedene, og er ute etter et ordentlig ett, både byggekvalitets- og lydkvalitetsmessig. Er ikke veldig opptatt av lyd, men har Logitech G35 nå og føler at lyden er veldig metallisk, så trenger noe bedre.

Krav:

Bra lyd og mic

Robust

Pris maks 1500

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange som har anbefalt beyerdynamic. Hvor får jeg kjøpt mikrofon?

Så vidt jeg vet finnes det bare en type fra Beyerdynamic som har mic. Husker dessverre ikke helt fra det heter nå i farta (MX 300 eller noe slikt), men det er vel en remake av DT770.

Har du vurdert å legge penger i et godt headsett og eventuelt kjøpe en liten mikrofon ved siden av?

Du får veldig mye bra for 1500 hvis du går for kvalitet fremfor "gaming-headset".

Endret av Dysfuncti
Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet finnes det bare en type fra Beyerdynamic som har mic. Husker dessverre ikke helt fra det heter nå i farta, men det er vel en remake av DT770.

Har du vurdert å legge penger i et godt headsett og eventuelt kjøpe en liten mikrofon ved siden av?

Du får veldig mye bra for 1500 hvis du går for kvalitet fremfor "gaming-headset".

En liten mikrofon ved siden av? Mener du en mikrofon jeg fester på headsettet? Har sett noen sånne men vet ikke hvor jeg får tak i dem. Noen anbefalinger? Bordmikrofon er ikke aktuelt, da hodesettet skal være med på LAN og lignende.

Lenke til kommentar

Ser ut som det er litt styr med modmic, og den har heller ingen mute funksjon. Er det virkelig så stor forskjell på kvaliteten til hodetelefoner uten mikrofon og såkalte gaming headsets?

Ja, like stor forskjell som på en Bugatti Veyron og en Fiat 500.

Endret av iFire
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...