moby_duck Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Er på utkikk etter et nytt headset. Har ødelagt 4 headsets på ulike måter de siste 15 månedene, og er ute etter et ordentlig ett, både byggekvalitets- og lydkvalitetsmessig. Er ikke veldig opptatt av lyd, men har Logitech G35 nå og føler at lyden er veldig metallisk, så trenger noe bedre. Krav: Bra lyd og mic Robust Pris maks 1500 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Beyerdynamic dt770 + clip-on mikrofon. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 13. november 2013 Forfatter Del Skrevet 13. november 2013 Mange som har anbefalt beyerdynamic. Hvor får jeg kjøpt mikrofon? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 (endret) Mange som har anbefalt beyerdynamic. Hvor får jeg kjøpt mikrofon? Så vidt jeg vet finnes det bare en type fra Beyerdynamic som har mic. Husker dessverre ikke helt fra det heter nå i farta (MX 300 eller noe slikt), men det er vel en remake av DT770. Har du vurdert å legge penger i et godt headsett og eventuelt kjøpe en liten mikrofon ved siden av? Du får veldig mye bra for 1500 hvis du går for kvalitet fremfor "gaming-headset". Endret 13. november 2013 av Dysfuncti Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 13. november 2013 Forfatter Del Skrevet 13. november 2013 Så vidt jeg vet finnes det bare en type fra Beyerdynamic som har mic. Husker dessverre ikke helt fra det heter nå i farta, men det er vel en remake av DT770. Har du vurdert å legge penger i et godt headsett og eventuelt kjøpe en liten mikrofon ved siden av? Du får veldig mye bra for 1500 hvis du går for kvalitet fremfor "gaming-headset". En liten mikrofon ved siden av? Mener du en mikrofon jeg fester på headsettet? Har sett noen sånne men vet ikke hvor jeg får tak i dem. Noen anbefalinger? Bordmikrofon er ikke aktuelt, da hodesettet skal være med på LAN og lignende. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Sjekk ut modmic: http://www.modmic.com/ Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 Ser ut som det er litt styr med modmic, og den har heller ingen mute funksjon. Er det virkelig så stor forskjell på kvaliteten til hodetelefoner uten mikrofon og såkalte gaming headsets? Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Ser ut som det er litt styr med modmic, og den har heller ingen mute funksjon. Er det virkelig så stor forskjell på kvaliteten til hodetelefoner uten mikrofon og såkalte gaming headsets? Ja, like stor forskjell som på en Bugatti Veyron og en Fiat 500. Endret 14. november 2013 av iFire Lenke til kommentar
SteinHe Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Kjøpte meg denne http://europe.beyerdynamic.com/shop/mmx-300-manufaktur.html og er storfornøyd. Byggekvalitet og lydkvalitet er på et helt annet nivå. Som sagt tidligere er dette en "remake" av DT770, bare med mic. Koster litt mer, men selv føler jeg det er verdt det Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 Uff, koster en del mer ja... Får se om jeg kanskje kan strekke budsjettet litt. Kom gjerne med billigere anbefalinger hvis noen har noe mer! Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Dt770 med modmic ser ikke ut som så mye styr, og det er mye bedre enn alle verdens gaming-headsett. Vurder en hodetelefonforsterker / DAC etterhvert for bedre lyd. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 Har forresten ikke lydkort annet enn det integrerte 5.1 lydkortet på hovedkortet. Hvis det anbefales må jeg i så fall bake det også inn i budsjettet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå