crapgame Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg har dette hovedkortet: Abit IS7 Hovedkort for S478/800mhz I865PE,SATA,ATX,Dual-DDR,1394,Raid, LAN og har tenkt på denne cpu`en: Intel Pentium 4 2.4 GHz Boxed 800 FSB med denne kjøleren: MIST CPU-kjøler, "Black Silence" ellers skal jeg ha dette: GeIL PC4000 DC Ultra Platinum 512MB/2x256MB Seagate Barracuda 7200.7 - harddisk - 120 GB - SATA-150 Sapphire Radeon 9600 Atlantis PRO 128MB AGP, "Fireblade Edition", Retail Creative Sound Blaster Audigy 2 vil dette passe???????????? jeg skal ikke overklokke. pc`en skal bare brukes til spilling, lan, osv. kom gjerne med forslag til andre ting Takk for alle svar på forhånd. Lenke til kommentar
_van_ Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hadde jeg vært deg, hadde jeg kutta ned litt på lydkortet, heller kjøpt ett vanlig live 5.1 kort, og kjøpt Dette istede for 9600pro kortet ellers ser det oppsettet jævli bra ut Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Sitat Hadde jeg vært deg, hadde jeg kutta ned litt på lydkortet, heller kjøpt ett vanlig live 5.1 kort, og kjøpt Dette istede for 9600pro kortet ellers ser det oppsettet jævli bra ut Må si meg enig der.. eller kansje et vanlig 9800? Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Takk for svaret. jeg beholder lydkortet og skjermkortet (pga det du henviste til var litt i det dyreste laget). og har hørt at det jeg valgte er litt bedre enn det 5.1 kortet Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Ser greit ut det Forresten MIST black silence er VELDIG bra hvis du ikke skal overklokke. Den er sykt stille MvH FrenChie Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Du trenger ikke det typet minne hvis du ikke skal klokke som du nevner. Hadde holdt med vanlig Twinmos med winbond minne. Hva skal du bruke lydkortet til?? Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 Hva skal du bruke lydkortet til?? Jeg skal bruke det til spilling, multimedia, videoredigering osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå