funkweb Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Hvilke projektor passer ypperlig til å presentere ting gjennom bærbar PC?Det må være lett i bruk og kunne presentere hos brukere.Tittet gjennom prisguiden, men der var det drøssevis at jeg så meg nødt å henvende meg gjennom dere.Takker på forhånd. Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Skal den være plassert på fast plass eller tas med rundtomkring? Hvilket budsjett har du? På vegg eller lerret? Jeg ville gått for minst 2500 Ansi lumen for visning i godt opplyste rom (3000 er bra) Så ville jeg valgt 16:9 bildeforhold siden de fleste laptopper har dette idag, og minst 1280x720 oppløsning. Vekta bør heller ikke ligge mye over 2 kilo hvis transport er aktuelt. Så er det spørsmål om kasteavstand og plasseringsmuligheter, zoom område, type innganger osv. Jo mer spesifikke behov og bruksområder du kan liste opp , jo enklere vil det være å velge. Acer H5370BD kan være et aktuelt valg. http://www.prisjakt.no/product.php?e=1663771 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå